maandag 3 juni 2019

Stampin' Up! Follow your Art Suite

Nog één nachtje slapen en de nieuwe jaarcatalogus gaat in. Tijdens Onstage in Düsseldorf kregen wij een hands-on training en mochten wij dus ook al met een aantal nieuwe stempelsets werken. Zo ook met de It starts with Art stempelset. Dit is het kaartje wat wij allemaal gemaakt hebben.

Stampin' Up! It starts with art

Tijdens Onstage krijg je een kant en klaar kaartenpakketje (oftewel alles is netjes op maat gesneden) en het enige wat je dan nog hoeft te doen is stempelen, plakken en in dit geval ook inkleuren met de Stampin' Blends. De kleur van de kaart is Coastal Cabana en als achtergrond hebben we ook nog een stuk Follow Your Art Designer Series Paper mogen gebruiken. De set is echt geweldig. Mijn tekst is in het Duits omdat wij een Duitse set tot onze beschikking hadden, maar uiteraard is hier ook een Engelse versie van.

Stampin' Up! It starts with art

Wat vind jij van het Designer Series Paper? Ik vind het echt geweldig! Ik ben reuze benieuwd hoe de rest van het pak DSP er in het "echt" uitziet.

Ben jij nieuwsgierig naar de nieuwe jaarcatalogus? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik stuur je er graag eentje toe. Het enige wat ik hiervoor vraag is een vergoeding van de verzendkosten. Plaats je bij mij een bestelling, dan geef ik je deze verzendkosten terug.

Heb je vragen en/of wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij dan gerust een mailtje.

Heel veel stempelplezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten