zondag 2 juni 2019

Stampin' Up! Sale!

Het kan jullie bijna niet ontgaan zijn, maar over 2 dagen, 4 juni, gaat de nieuwe jaarcatalogus in! Daar ben ik echt heel blij mee, want hierin staan echt prachtige nieuwe producten. Maar het maakt mij ook wel een beetje droevig, want we nemen ook afscheid van een aantal geweldige producten. Wil je weten welke precies? Klik dan op het winkelwagentje hiernaast en klik op de banner Last Chance. Je komt dan bij alle producten terecht die ons gaan verlaten.

Vandaag wil ik graag de volgende producten onder jullie aandacht brengen. Want deze producten gaan ons niet alleen verlaten, maar op deze geselecteerde producten ontvang je op dit moment zelfs een korting tot wel 25%. Wil je één van deze producten (of één van de andere producten die ons gaan verlaten) bestellen? Wacht dan niet te lang, want ze zijn alleen nog vandaag EN morgen verkrijgbaar zolang de voorraad strekt.

Wil je een bestelling plaatsen? Stuur dan een mail naar danielle.kassing@gmail.com en ik verzorg deze graag voor je. Wil je graag een nieuwe catalogus ontvangen? Dat kan ook! Stuur mij dan een mailtje met je adresgegevens en dan stuur ik je een gratis exemplaar toe. Het enige wat ik hiervoor vraag is een vergoeding van de verzendkosten. Indien je bij mij een bestelling plaatst, zal ik deze verzendkosten van je eerste bestelling afhalen.

Heel veel stempelplezier!



Dit is het overzicht van de producten die ons gaan verlaten en die op dit moment verkrijgbaar zijn met een korting tot wel 25%.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten