woensdag 5 juni 2019

Stampin' Up! Floral Essence

Vandaag wil ik jullie graag een kaartje laten zien die ik gemaakt heb met de nieuwe stempelset Floral Essence.
Tijdens Onstage hebben we met deze set mogen werken en aan het einde van de dag, mocht ik deze set mee naar huis nemen. Is dat niet geweldig! En weet je wat leuk is? Ik heb een Duitse set mee mogen nemen. Nu zul je wel denken, daar kun je toch helemaal niets mee. Ik zal inderdaad niet heel veel gebruik maken van de Duitse teksten, maar er zitten zoveel mooie tekstloze stempels in, dat ik daar heerlijk mee aan de slag kan. Voor de nieuwsbrief binnen ons team, de Lovely Stampers, had ik dit kaartje ter inspirtie gemaakt.

Stampin' Up! Floral Essence

Als basis heb ik een kaart van Blushing Bride cardstock genomen van 21 cm bij 14,5 cm en deze heb ik gerild op 10,5 cm en dubbel gevouwen. Daarbovenop heb ik een mat geplakt van Blackberry Bliss cardstock van 10 cm bij 14 cm. Als laatste heb een mat Whisper White cardstock genomen van 9,5 cm bij 13,5 cm. Hierop heb ik eerst de uitlijnen van de bloemen gestempeld in de kleur BlackBerry Bliss. Met de Blenderpen heb ik deze bloemen ingekleurd met diezelfde inkt. Daarbovenop heb ik de massieve bloemen geplakt, die ook gestempeld zijn in dezelfde kleur.

Stampin' Up! floral essence

Om de bloemen wat extra oempf mee te geven, heb ik ze gekleurd met de Clear Wink of Stella. Voor de hartjes van de bloemen heb ik Daffodil Delight inkt gebruikt. Als laatste heb ik de blaadjes uit een restant stuk Old Olive cardstock geponst met de Leaf Punch en deze heb ik tussen de bloemen geplakt met dimensionals. 

Omdat het vlak om de bloemen nogal leeg aanvoelde, heb ik er een aantal keren Rose Metallic Thread omheen gedraaid. Dit geeft toch net weer iets extra's. Wat vind jij van deze set? Ik denk dat ik hem nog heel vaak ga gebruiken. Hij is echt prachtig. 

Heb je vragen over deze kaart en/of de producten die ik heb gebruikt? Heb je vragen over de nieuwe catalogus? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. 

Heel veel stempelplezier!






Gebruikte producten:

Leaf Punch
[144667]
€ 19,50

Geen opmerkingen:

Een reactie posten