donderdag 6 juni 2019

Stampin' Up! Over the Moon - YouTube filmpje

Vandaag is er weer een filmpje online gekomen. Voor het kaartje van vandaag ben ik aan de gang gegaan met de één van mijn nieuwe favoriete stempelsets, de Over The Moon stempelset.


En? Welke koe vind jij het leukst? De witte met zwarte vlekken of de zwarte met witte vlekken? Ik ben er nog niet helemaal uit hoor. Ze zijn allebei geweldig!
 Stampin' Up! Over the moon - youtube filmpje

Voor deze kaart ben ik als volgt te werk gegaan:
  • Neem een basiskaart van Thick Whisper White cardstock van 29 cm bij 10,5 cm, gerild op 14,5 cm en dubbel gevouwen
  • Plak hierop een mat van 14 cm bij 10 cm van Balmy Blue cardstock
  • Neem een mat van Whisper White cardstock van 13,5 cm bij 9,5 cm en spons met een sponge dauber en Balmy Blue inkt de achtergrond. 
  • Om de witte achtergrond een beetje te doorbreken, heb ik de Clear Wink of Stella genomen en hiermee heb ik de spetters gemaakt op de achtergrond. Op onderstaande foto kun je een beetje de glans zien.
Stampin' Up! Over the Moon
  • Neem een restant stukje Whisper White cardstock en stempel hierop de dromerige koe uit de Over the Moon stempelset.
  • Kleur deze naar eigen voorkeur in met de Stampin' Blends. Ik heb de combo packs gebruikt in de kleuren Basic Black, Petal Pink en Daffodil Delight. Voor het hartje van het denkballonnetje heb ik een Melon Mambo Stampin' Write Marker genomen.
  • Nadat ik de koe en het denkwolkje uitgeknipt had, heb ik ze met dimensionals op de kaart geplakt. 
  • Als laatste heb ik de tekst gestempeld. 

Stampin' Up! Over the moon - YouTube filmpje

Deze set heeft echt mijn hart gestolen en ik heb al een nieuwe kleurencombinatie in gedachte. Weet jij nog een kleurencombinatie?

Ben jij ook gevallen voor deze geweldige set en wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. Ben jij nieuwsgierig naar de nieuwe jaarcatalogus? Klik dan hier om naar de digitale versie te gaan. Wil je liever een papieren versie ontvangen? Dat kan! Stuur mij een mail en dan stuur ik je er graag eentje toe. Het enige wat ik hiervoor vraag is een vergoeding van de verzendkosten. Deze kosten zal ik op mijn beurt weer in mindering brengen op je eerste bestelling. 

Heel veel stempelplezier!




Gebruikte producten:

Sponge Daubers
[133773]
€ 6,00

Geen opmerkingen:

Een reactie posten