vrijdag 7 juni 2019

Stampin' Up! Perennial Essence Suite

In onze nieuwe catalogus staan niet alleen alle producten die bij ons verkrijgbaar zijn vermeld, maar je kunt ze ook per Suite terug vinden. Een Suite producten is een verzameling van diverse producten (zoals een stempelset, Designer Series Paper, ribbon, embellishments etc) die geheel op elkaar afgestemd zijn. Je kunt deze producten natuurlijk allemaal apart gebruiken, maar in combinatie met elkaar geven ze je echt een wow effect.

Vandaag wil ik je graag een kaartje laten zien, welke ik gemaakt heb met de Perennial Essence Suite.

Stampin' Up! Perennial Essence Suite

Voor deze kaart heb ik niet alleen de prachtige stempels uit de Floral Essence stempelset gebruikt, maar ook het geweldige Perennial Essence Designer Series Paper op de achtergrond. Daarnaast heb ik met Petal Pink inkt de bloemen op een stuk Perennial Essence Vellum cardstock in de kleur Petal Pink gestempeld en deze heb ik uitgeponst met de Perennial Flower Punch. En in het hartje van de bloemen zit een Perennial Essence Floral Center.

Stampin' Up! Perennial Essence Suite

De details zijn echt prachtig. Zie je die haartjes op de hartjes van de bloemen? Net echt he? Zoals je kunt zien en waarschijnlijk ook al weet, ben ik de gelukkige eigenaar van een Duits exemplaar van de Floral Essence stempelset. Vandaar dat mijn tekstje in het Duits is. Uiteraard is er een Engelse versie verkrijgbaar en dan is de tekst "with friendly thoughts and best wishes today and every day!".

In de catalogus staat iets nieuws. Als je weg bent van een hele Suite en je wilt alle producten uit de Suite bestellen? Dan kan dit heel makkelijk door het invullen van maar één bestelnummer. Is dat niet makkelijk? Uiteraard kun je de producten ook allemaal apart bestellen. Dus wil je een gedeelte van de suite niet aanschaffen, dan hoef je dat uiteraard ook niet te bestellen.

Heb je vragen over dit kaartje en/of de Stampin' Up! producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.

Wil je de nieuwe catalogus inzien? Klik dan op de catalogus in de kolom hiernaast om naar de digitale versie te gaan. Heb je toch liever een papieren versie? Stuur mij een mail en ik stuur je er gratis eentje toe. Het enige wat ik hiervoor vraag is een vergoeding van de verzendkosten. Plaats je hierna een bestelling, dan zal ik deze kosten in mindering brengen.

Heel veel stempelplezier!




Gebruikte producten:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten