woensdag 12 juni 2019

Geslaagd!

Afgelopen week zag ik een kaartje voorbij komen van mijn lieve teamgenootje Ine van MadebyInepie. Zij had de koetjes uit de Over the Moon stempelset zo'n Amerikaans gradution hoedje opgedaan (sorry weet even niet hoe het heet) en dit had ik precies zo in gedachten, maar had ik nog niet uitgevoerd.

Niet lang daarna zag ik bij mijn vriendin Caroline van Maanenberg potjes voorbij komen met daarop een hoofdje met eenzelfde graduation hoedje erop. Ik heb toen heel brutaal aan Caroline gevraagd of ze voor mij ook twee kon maken, maar dan van een koe. En tuurlijk kon zij dat! Vandaag kreeg ik ze van haar en ik hoefde ze alleen nog maar te vullen met snoepjes (pepermunt en drop om in de kleuren te blijven) en de tag moest eraan gehangen worden. Dit is het resultaat.

over the moon geslaagd over the moon geslaagd

Zijn ze niet geweldig! Caroline heeft ze echt prachtig gemaakt. De tags heb ik gemaakt met de Over The Moon stempelset en ik heb ze ingekleurd met de Stampin' Blends. Tag zelf heb ik gemaakt met cirkels uit de Layering Circles Framelits Dies. Een stukje zwarte ribbon erbij en de kadootjes zijn klaar. Nu maar hopen dat de geslaagden ze net zo leuk vinden als ik.

over the moon geslaagd

En ik wil je nog heel graag deze foto laten zien. Soms vallen de kleinst dingen mij op en mijn oog viel gelijk op de geweldige staarten van de gehaakte koeien. Ze zijn echt geweldig.

over the moon geslaagd

Heb je vragen over de tags die ik gemaakt en/of wil je de Over The Moon stempelset bestellen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.

Wil je nu zelf ook iemand zo'n koetje kado doen? Neem dan contact op met Caroline, want zij maakt ze in opdracht. Je kunt haar op facebook vinden op Caroline van Maanenberg. Lukt het je niet? Laat het mij dan even weten, want dan breng ik jullie in contact.

Heel veel stempelplezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten