maandag 17 juni 2019

Stampin' Up! Heb jij dat ook wel eens

Heb jij dat ook wel eens? Je loopt in de winkel en je ziet een prachtige wijnfles staan. Ik ben zelf geen drinker, dus ook geen wijn, maar deze fles viel mij gelijk op.

Stampin' Up! Free as a bird

De kleur van deze fles zit tussen de Coastal Cabana en de Bermuda Bay in. Maar hij is gewoonweg prachtig. Dit is ook één van de lievelingskleuren van mijn lieve teamgenootje Ine. Afgelopen weekend gaven zij en Mandy met het hele gezin (9 personen) een feestje in Geldrop. Zij wilden niet dat ik iets mee zou nemen, maar we konden toch echt niet met lege handen aankomen. Voor iedereen had ik een kleinigheidje gekocht en daarbij had ik iets gemaakt met Stampin' Up! Later deze week zal je hier meer van laten zien.

Stampin' Up! Free as a bird

Voor Ine vond ik dus deze prachtige fles en daar heb ik dit label bij gemaakt. Helemaal bijpassend bij de fles. Voor het stempelwerk heb ik de stempelset Free as a Bird uit de nieuwe jaarcatalogus gebruikt. De vogeltjes zijn echt geweldig. Ik heb alle afdrukken ingekleurd met de Stampin' Blends in de kleuren Bermuda Bay, Daffodil Delight, Old Olive, Calypso Coral en Crumb Cake.

Stampin' Up! Free as a bird

De vogeltjes zijn zo makkelijk om in te kleuren en ze zijn gewoonweg geweldig. Ik ben nog lang niet uitgespeeld met deze set. Hoeveel kleurencombinaties zullen er wel niet mogelijk zijn.

Op het label zit een vrij grote witte lege ruimte. Dit heb ik expres gedaan, zodat ik onze namen op de voorkant kon schrijven. Dit had natuurlijk ook makkelijk op de achterkant gekund, want ik had twee labels op elkaar geplakt zodat je het doordrukken van de Stampin' Blends niet zou zien.

Heb je vragen over het label en/of de Stampin' Up! producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. Wil je de nieuwe jaarcatalogus ontvangen? Dat kan! Het enige wat ik hiervoor vraag, is een vergoeding van de verzendkosten. Als je een bestelling plaatst, zal ik deze kosten in mindering brengen op je bestelling.

Heel veel stempelplezier en hou mijn blog de aankomende dagen in de gaten om de andere cadeauverpakkingen te zien.

Tot gauw!







Gebruikte producten:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten