woensdag 19 juni 2019

Stampin' Up! Gefeliciteerd lieve Mandy

Er is er één jarig hoera hoera en dat kun je wel zien dat is Mandy! Mandy is één van mijn lieve teamgenootjes en vriendin en zij is vandaag 30 jaar geworden. Voor haar verjaardag vroeg zij een donatie voor Stichting Dream4kids omdat zij die stichting een zeer warm hart toedraagt. Uiteraard hebben wij deze donatie gedaan, maar ik wilde afgelopen zaterdag niet met lege handen op haar feestje komen. En omdat wij Stampin' Up! gemeen hebben, heb ik dit voor haar verzonnen. En daar ben ik best een beetje trots op!

Stampin' Up! Bird Ballad suite

Ik wilde heel graag een soort mapje voor Mandy maken, dus ik ben maar gewoon aan de gang gegaan en dit is het geworden.

  • Als basis heb ik een stuk Calypso Coral cardstock gebruikt van 21 cm bij 22 cm. 
  • Met de 21 cm kant boven heb ik gerild op 15 cm
  • Daarna heb ik het cardstock een kwartslag gedraaid en heb ik gerild op 7 cm - 7,5 cm - 14,5 cm  en 15 cm
  • Daarna heb ik alle rillijnen gevouwen en heb ik het middelste stuk (het kleine rechthoek en de twee smalle strookjes) uit het cardstock geknipt. 
  • De twee buitenste flappen heb ik vast geplakt met een heel dun strookje Tombow lijm.
  • Op de voorkant heb ik een stuk Bird Ballad Designer Series Paper geplakt van 6,5 cm bij 14,5 cm. Let wel op dat je het lint eronder plakt zodat het goed vast zit.
  • Daar bovenop heb ik een scalloped cirkel gestanst uit Calypso Coral cardstock en een cirkel uit Whisper White cardstock. Ik heb hiervoor de layering circles framelits dies gebruikt.
  • De happy birthday komt uit de Well Said stempelset. De veertjes komen uit de stempelset die in de Hugs from Shelli Paper Pumpkin kit zit.
  • De veren heb ik ingekleurd met de Stampin' Blends in de kleuren Bermuda Bay light, Calypso Coral light en Old Olive light. 
Stampin' Up! Bird Ballad Suite


Als je de "kaart" openklapt dan zit er links een pocket. De tekst die daarop staat komt uit de Free as a Bird stempelset. En het is zo waar als het om Mandy gaat! Met de Tag Topper Punch heb ik een tag gemaakt uit een stukje Bird Ballad Designer Series Paper. Het vogeltje rechts heb ik ook uit het DSP geknipt en met Stampin' Mini Dimensionals opgeplakt.

Stampin' Up! Bird Ballad

En als je hem dan helemaal uitklapt zie je dit. Aan de rechterkant zit eenzelfde pocket met tag en in het midden heb ik een stuk Whisper White cardstock bestempeld en ingekleurd met de Stampin' blends. De grotere bloemen heb ik ook gestempeld, ingekleurd en uitgeknipt. Om wat dimensie te krijgen heb ik ze met Stampin' Dimensionals opgeplakt. Uiteraard was dit een mooi plekje om iets liefs aan Mandy te schrijven.

Stampin' Up! Bird Ballad Suite

Oh ja, ik heb ook nog mijn Clear Wink of Stella gebruikt om wat extra "sparkle" aan de bloemen te geven.

Het is echt een super leuk "kaartje" geworden, al zeg ik het zelf. En hij is ook heel leuk te gebruiken als je geld wilt geven of zelfs voor een giftcard.

Heb je vragen over dit project en/of de Stampin' Up! producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.

Heel veel stempelplezier!







Gebruikte producten:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten