woensdag 26 juni 2019

Stampin' Up! Kaartenpakketje

Sinds een paar maanden krijgen wij elke maand van onze upline, Hélène den Breejen, een kaartenpakketje. Gewoon omdat wij in haar eerstelijns team zitten. Het is zo super leuk om dit pakketje op je mat te vinden aan het begin van iedere maand.

Deze maand zat er in de envelop een basiskaart van Whisper White cardstock, Crushed Curry cardstock en een mat uit de Bird Ballad Designer Series Paper. Ook zat er een stukje Very Vanilla Scalloped Lace ribbon in. Dit is het kaartje wat ik gemaakt heb.

Stampin' Up! Bird Ballad DSP

Ik vind het Designer Series Paper zo geweldig, dat ik eigenlijk niet in het DSP wilde knippen. Die vogels zijn echt prachtig. Daarom heb ik eigenlijk alleen maar de matten (laagjes) op elkaar geplakt. De tekst komt uit de Free as a Bird Cling stempelset. Deze heb ik op een restant stukje Whisper White gestempeld en uitgeponst met de Everyday Label punch. Hier heb ik het bovenstek en onderste strookje afgeknipt en daarna heb ik het op een stuk Crushed Curry cardstock geplakt die ik ook met deze pons heb uitgeponst.

Stampin' Up! Bird Ballad dsp

Om een extra "glimmertje" mee te geven, heb ik er Hapiness Blooms Enamel Dots op geplakt in de kleur Calypso Coral. Dit is precies de kleur die ook in de vogeltjes zit.

Dit kaartje is echt een voorbeeld van hoe je met een stukje DSP een ontzettend leuk en mooi kaartje kunt maken. Less is more, soms!

Heb je vragen over deze kaart en/of de Stampin' Up! producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.

Heel veel stempelplezier!




Gebruikte producten:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten