maandag 24 juni 2019

Stampin' Up! Er is er een jarig, hoera, hoera

Er is er één jarig hoera, hoera, je kunt dat wel zien dat ben ........ ik. Ja je leest het goed. Ik ben jarig vandaag. Afgelopen weekend liet ik jullie al zien dat ik deze koetjes aan het inkleuren was....


En weet je waarom? Voor mijn traktatie op school. Het is eigenlijk al jaren traditie dat ik voor mijn collega's een traktatie maak en meestal eentje die niet eetbaar is. Dit doe ik expres, want aan het einde van het schooljaar komen er al zo veel kinderen langs die in de vakantie jarig zijn en tja de meesters en juffen moeten natuurlijk wel in hun zwembroek/bikini over een paar weekjes. Deze keer is het mij niet gelukt om het niet eetbaar te maken, want toen ik met deze blauwe koetjes bezig was, hoefde ik alleen maar te denken aan.......... juist koetjesrepen.

Stampin' Up! Over the moon

Zijn ze niet geweldig! Ik ben echt verliefd op de Over the Moon stempelset. Die koetjes zijn echt geweldig en hou mijn blog in de gaten, want ik ken nog een chocoladereepje, alleen wordt de koe dan paars.

Stampin' Up! Over the moon

Ik heb er in totaal 30 gemaakt en ik hoop dat mijn collega's er blij mee zijn. Ik vond het in ieder geval super leuk om te maken.

Wil je weten hoe ik deze "labels" gemaakt heb? Hele simpel. Op een stuk Whisper White cardstock heb ik in Night of Navy de koeien gestempeld. Daarna heb ik ze ingekleurd met de Stampin' Blends Night of Navy combo pack. De koeien heb ik uitgeknipt en op een cirkel Night of Navy cardstock geplakt. Dit geheel heb ik geplakt op een scalloped cirkel van Whisper White cardstock. Een gaatje erin (en ook in de sluiting van de reep) en vastgebonden met stukje retired Bakers Twine.

 

Vind jij de Over the Moon stempelset ook zo geweldig? Wil jij meer informatie over dit project en/of wil jij een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.

Heel veel stempelplezier!




Gebruikte producten:

6 opmerkingen:

  1. Nog van harte gefeliciteerd! En veel trakteerplezier op school, let op dat de reepjes niet smelten met dit weer

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! De reepjes kregen geen mogelijkheid om te smelten, want ze waren zo op hihi...

      Verwijderen
  2. Oeps, vandaag is je dag! Gefeliciteerd🎉🎉🎉🎉

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo verliefd op de koetjes, jij ook zo te zien hihi.
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag maak er een mooie dag van liefs anietje xxx

    BeantwoordenVerwijderen