donderdag 27 juni 2019

Stampin' Up! You Can Create It kit Juni 2019 tutorial

De You Can Create It Kit voor juni kregen wij pas later toegestuurd. En weet je waarom? Omdat er allemaal producten uit de nieuwe jaarcatalogus in zitten. Ik ben helaas vergeten om er een aparte foto van te maken. Gelukkig kun je dit wel zien in mijn allernieuwste filmpje.



In het pakketje zat genoeg materiaal om twee kaartjes te maken. En omdat het de afgelopen dagen nogal warm is geweest, heb ik besloten om het Magnolia Lane Designer Series Paper het werk voor mij te laten doen en heb ik het DSP in de hoofdrol gezet. Het DSP is zo prachtig dat het bijna verder niets nodig heeft. 

Stampin' Up! Magnolia Lane DSP Stampin' Up! Magnolia Lane DSP

En zeg nu zelf. Dit DSP heeft echt niet veel meer nodig toch? Ik ben als volgt te werk gegaan:
  • Mijn basiskaart is 21 cm bij 14,5 cm, gerild op 10,5 en dubbelgevouwen. Voor deze basiskaart heb ik Thick Whisper White cardstock genomen.
  • Hierop heb ik een mat Petal Pink c.q. Mossy Meadow cardstock geplakt van 14,5 cm bij 10,5 cm. De hele voorkant van de basiskaart wordt dus bedekt.
  • Hierop heb ik een mat Magnolia Lane Designer Series Paper geplakt van 14 cm bij 10 cm. 
  • Op een strook Petal Pink c.q. Mossy Meadow carstock van 3 cm bij 14,5 cm heb ik een stuk Petal Pink Organdy Striped Ribbon geplakt. Dit heb ik gedaan door wat Tear 'n Tape op de achterkant te plakken en zo het lint vast te zetten. Daarna heb ik deze strook op ongeveer een derde van onderen op de kaart geplakt. 
  • Bij de "zwarte" kaart heb ik de tekst uit Free as a Bird op een restant stukje Petal Pink gestempeld en uitgeponst met de 2" Circle Punch. Daarna heb ik de cirkel met Stampin' Dimensionals op de kaart geplakt en daaronder heb ik nog wat bladeren geplakt die ik geponst heb met de Leaf Punch uit een stuk Perennial Essence Vellum. 
  • Voor de "groene" kaart  heb ik een extra cirkel gestanst met de Stitched Shapes Dies. Ik heb de een na grootste cirkel genomen. Daarnaast heb ik de tekst uit een boeket vol goede wensen op een restant stukje Whisper White gestempeld en uitgeponst met de 2" Circle Punch. Beide cirkels heb ik op elkaar geplakt en dit geheel heb ik met Stampin' Dimensionals op de kaart geplakt. Daarna heb ik er nog een aantal Basic Adhesive-backed Sequins op geplakt. 
Stampin' Up! Magnolia Lane DSP

Ik ben echt super blij met het resultaat. De Magnolia Lane Suite is nog naar mij onderweg (deze suite heb ik namelijk gekocht van mijn verjaardagsgeld), maar ik weet nu al dat jullie dit nog heel vaak voorbij zullen zien komen. 

Heb jij vragen over de kaarten en/of de Stampin' Up! producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. 

Wil je meer weten over de You Can Create It Kit? Ga dan naar de website van mijn upline Hélène den Breejen door hier te klikken. Ik koop mijn kit elk kwartaal bij haar en daar vind je alle nodige informatie terug. 

Heel veel stempelplezier!




Gebruikte producten:

Leaf Punch
[144667]
€ 19,50




Geen opmerkingen:

Een reactie posten