maandag 29 juli 2019

Een fijne vakantie lieve collega's

Ik heb er al heerlijk een weekje vakantie op zitten, maar ik ben helemaal vergeten jullie het volgende te laten zien. Om mijn lieve collega's een fijne vakantie toe te wensen, heb ik het volgende kleinigheidje voor ze gemaakt.

Stampin' Up! Waterfront stamp set

Deze tag heb ik voor ze gestempeld met de prachtige Waterfront Photopolymer stempelset. Deze set staat al een aantal jaar in de catalogus, maar ik heb hem pas sinds kort. Ik heb eerst allemaal tags gemaakt met de nieuwe Delightful Tag Topper Punch. Met deze pons kun je tags maken in drie verschillende breedtes: 1 inch, 1 1/2 inch en 2 inch. Deze tags zijn 2 inch breed (ongeveer 5 cm) en voor het ponsen 10, 5 cm lang. Door het ponsen wordt de tag wel ietsjes korter.

De tekst vakantie heb ik met de retired Alphabet Rotary Stamp gestempeld en voor de rest heb ik verschillende stempels uit de Waterfront Stampset gebruikt. De kleuren die ik gebruikt heb, zijn: Sahara Sand voor het zand, Early Espresso en Granny Apple Green voor de palmbomen en Mango Melody voor de zon.

Stampin' Up! Waterfront stamp set

Ik heb ruim 30 tags gemaakt en deze tags heb ik aan vrolijke cocktail(roer)stokjes gehangen. Helaas ben ik vergeten een foto van het eindresultaat te maken, maar ik hoop dat je er een voorstelling bij kunt maken.

Zo, nog vijf vrije weken te gaan voordat ik al mijn lieve collega's weer zie. Voor nu, heerlijk genieten van het mooie weer (tenminste dat hoop ik, want op het moment dat ik dit bericht schrijf is het prachtig weer en hebben wij net een hittegolf achter de rug hihi.....).

Heb je vragen over dit project en/of de Stampin' Up! producten die ik heb gebruikt? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.

Heel veel stempelplezier!




Gebruikte producten:




Geen opmerkingen:

Een reactie posten