donderdag 25 juli 2019

Stampin' Up! Unboxing de YCCI kit kwartaal 3

Afgelopen vrijdag ben ik gelijk na schooltijd in de auto gestapt en zijn wij naar Parc Hoch Sauerland gereden om met mijn schoonfamilie een familieweekend te houden. Het was echt super gezellig en wij hebben ontzettend veel gedaan. We hebben heerlijk gekletst, spelletjes gespeeld, gezwommen, gelopen, gerodeld, geshopt en midgetgolf gespeeld. Het was echt top zo met z'n twaalven.


Net voordat ik de auto instapte, werd mijn nieuwe You Can Create It kit bezorgd door de postbode. Ik kon mijn nieuwsgierigheid haast niet bedwingen, maar ik heb toch gewacht om het samen met jullie uit te pakken. Dit is mijn unboxing YouTube video.


En wat vindt jij er van? Hij is echt geweldig he! Ik weet het.... ik zeg het elke keer, maar ik word ook elke keer weer verrast door de inhoud. Ondanks dat ik Stampin' Up! demonstratrice ben, betekent dit niet dat ik alles al heb, want voor mij zitten er ook zeker nieuwe dingen in de YCCI kit. En het is geweldig om zo kennis te maken met deze producten. De YCCI kit kun je in Nederland bij zowel Hélène den Breejen en vanaf volgend kwartaal bij mijn teamgenoot Anne-Marie Breurkes-Rood bestellen. Ik bestel de kit al vanaf het eerste moment dat het in Nederland was bij mijn upline Hélène en zij maakt er echt een cadeautje van! Daar word je echt heel blij van bij het uitpakken. En dit kwartaal bestaat de kit uit allemaal nieuwe producten uit de nieuwe jaarcatalogus.

Hieronder zal ik een aantal foto's plaatsen van de maand enveloppen en alle extra's.

 

 

De aankomende maanden zal ik hier de projecten plaatsen die ik hiermee ga maken. Ik heb al wat ideëen! Dus hou mijn blog en Facebook in de gaten voor het resultaat.

De producten die in de YCCI kit zitten zijn allemaal van Stampin' Up! Zie je hier iets tussen zitten wat je heel leuk vindt, dan kun je deze gewoon bij mij bestellen. Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. Plaats je in juli een bestelling van € 60,=, dan ontvang je een coupon van € 6,= die je korting geeft op je bestelling in augustus. Want het zijn nog steeds Bonus Days!

Heel veel stempelplezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten