maandag 22 juli 2019

Stampin' Up! Snurken, wie ik?

Elk jaar als wij op kamp gaan, heb ik de traditie om een pillowgift te maken voor de collega's die mee zijn. Er is altijd een dames en een herenkamer en ik ben bang dat de dames de pillowgift het meest nodig hebben. Waarom ga ik niet verklappen, maar misschien kun je het al raden hihi....

Stampin' Up! Come Sail Away DSP

Met de Envelope Punch Board en een stukje Come Sail Away Designer Series Paper heb ik een klein soort van envelopje gemaakt waar precies 2 oordopjes in passen. Deze dopjes komen erg van pas, MOCHT er iemand snurken (hihi.....). Het envelopje heb ik dicht gebonden met een stukje Night of Navy/Sahara Sand Bakers Twine en daaraan heb ik een gestempeld en uitgestanst anker gedaan.

Stampin' Up! Come Sail Away DSP

Ik heb er in totaal 6 gemaakt, want we waren met 7 man leiding mee. En drie keer raden waarom ik ze niet voor mijzelf nodig had hihi..... Ik was echt super blij met het eindresultaat, want de Suite past perfect bij Texel.

Heb jij vragen over dit project en/of de Stampin' Up! producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen en nu nog gebruik maken van de Bonus Days? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.

Heel veel stempelplezier!




Gebruikte producten:




Geen opmerkingen:

Een reactie posten