donderdag 18 juli 2019

Stampin' Up! Pluk de Dag bundle

Na ruim anderhalve week had ik weer even wat tijd om te stempelen en ik heb er gelijk maar een video van gemaakt.


Ik wist meteen met welke stempelset ik wilde gaan filmen, de nieuwe Nederlandse Pluk de Dag met de daarbij behorende Medium Daisy Punch. Ik heb soms al wel een idee in mijn hoofd, maar vaak ga ik gewoon maar aan de slag en gaandeweg onstaat er dan een kaartje. Dit is het kaartje dat vandaag uit mijn handen kwam. 
Stampin' Up! Pluk de Dag bundel

  • Als basis heb ik een kaart van Whisper White cardstock gebruikt van 21 cm bij 14,5 cm, gerild op 10,5 cm en dubbel gevouwen. 
  • Daar bovenop heb ik een mat Pretty Peacock cardstock geplakt van 10,5 cm bij 14,5 cm. 
  • Op een mat Whisper White van 13,5 cm bij 9,5 cm heb ik een aantal keren het blad gestempeld met Pretty Peacock inkt. Deze mat heb ik daarna op de kaart geplakt. 
  • Daarna heb ik een strook Pretty Peacock cardstock genomen van 4 cm bij 13,5 cm en daar heb ik een stuk Pretty Peacock scalloped linen ribbon op geplakt en dit geheel op zijn beurt weer op de kaart.
  • Als laatste heb ik een zestal daisy's gestempeld op een restant stukje Whisper White en deze heb ik uitgeponst met de Medium Daisy Punch. Ik heb ze met Mini Dimensionals op de kaart geplakt. 
Stampin' Up! Pluk de Dag bundel

In mijn video heb ik precies hetzelfde kaartje gemaakt, maar dan in de InColor 2019-2021 Terracotta Tile. Het kaartje is precies hetzelfde, maar door de kleur toch ook weer zo anders. Welke kleur vindt jij het leukst?

Ik vind de Pluk de Dag bundel echt geweldig. En weet je wat zo leuk is? Je kunt de stempelset samen met de Medium Daisy Punch met een korting van 10% aanschaffen. En in de maand juli zijn er nog de Bonus Days. Dit betekent dat je voor elke € 60,= aan bestellingen een kortingscoupon ontvangt ter waarde van € 6,=. Deze kortingscoupons kun je inwisselen als je in augustus een bestelling plaatst. 


Heb je vragen over het kaartje, de Stampin' Up! producten die ik heb gebruikt en/of de Bonus Days? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. 

Voor nu heel veel stempelplezier!




Gebruikte producten:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten