donderdag 1 augustus 2019

Stampin' Up! Happy Tails Tag - NL tutorial

Toen wij op familieweekend waren, heeft Indy (de hond) gelogeerd bij de schoonouders van Luuk. Ze is daar ontzettend verwend en ze heeft het reuze naar haar zin gehad. Om ze te bedanken, had ik een lantaarn gekocht. En om het geven toch nog iets leuker te maken, had ik er een tag bij gemaakt helemaal in de stijl van Indy. Wil je weten hoe ik de tag gemaakt heb? Bekijk dan onderstaande YouTube video.


Hij is echt super leuk geworden en zo eenvoudig om te maken! Twee kleuren inkt en 1 stempelset. Ik zeg op en top #simplestamping. 

Stampin' Up! Happy Tails - NL
Het hondje is ietsjes lichter uitgevallen dan Indy is, maar ze lijkt toch wel heel erg. Alle stempels komen uit de Happy Tails stempelset. De hond heb ik eerst gestempeld met memento inkt en daarna heb ik deze ingekleurd met de Crumb Cake Stampin' Blends Markers combo pack en uitgeponst met de Dog Builder Punch. De tekst en de hondenpootjes heb ik gestempeld met Early Espresso. Zo ook het dak van het hondenhok. De opvulling van het hondenhok heb ik met Crumb Cake gestempeld, maar voordat ik hem op de tag stempelde heb ik hem eerst nog een keertje afgestempeld. Er zit geen keienstempel in de set, maar hiervoor heb ik één van de vlekken genomen van de vlekkenstempel die eigenlijk voor de hond bedoeld is. Ook nu heb ik meerdere keren afgestempeld. Als laatste heb ik het hondje met Stampin' Dimensionals op de tag geplakt.

Stampin' Up! Happy Tails

Toen hij klaar was heb ik de tag met een stukje lint aan de lantaarn geknoopt! Zeg nu zelf, dit is toch veel leuker geven?

Heb je vragen over deze tag en/of de Stampin' Up! producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.

Heel veel stempelplezier!





Gebruikte producten:




Geen opmerkingen:

Een reactie posten