dinsdag 9 juli 2019

Stampin' Up! Come Sail Away Suite

Ik ben zo super trots! Wil je weten op wie? Op mijn upline en inmiddels vriendin Hélène den Breejen. Zij heeft zo keihard gewerkt, dat ze de geweldige Incentive Trip naar Griekenland heeft verdiend. Op dit moment zit ze samen met Jeroen en heel veel fantastische collega demonstratrices op een cruise schip en vaart ze langs de eilanden . Om haar te laten weten hoe trots ik op haar ben, heb ik dit voor haar gemaakt!

Stampin' Up! Come Sail Away Suite

Als basis voor dit boekje heb ik een A5 notitieboekje van de Hema genomen en dit is niet alleen een schriftje, maar er zit ook een plastic hoesje omheen met allerlei vakjes waarin je vanalles kunt bewaren.

Om de basis van het notitieboekje heb ik eerst het Come Sail Away Designer Series Paper geplakt en voor de rug heb ik een strook Night of Navy cardstock gebruikt. Daarna heb ik de stempels uit de Sailing Home stempelset gebruikt om het water, de vuurtoren en het bootje te stempelen. Zie jij welke stempel ik gebruikt heb om de "zee" te stempelen? Juist...... alleen dat ene kleine stukje onder de vuurtoren. Door het verschillende keren af te stempelen en daarna de Stampin' Blenderpen te gebruiken is de zee ontstaan.

Stampin' Up! Come Sail Away Suite

De tekst heb ik uitgestanst met de Smooth Sailing Dies en daarna heb ik er nog een Sail Away Trinket op geplakt. En als je het notitieboekje in het plastic hoesje stopt, dan ziet het er zo uit.

Stampin' Up! Come Sail Away Suite

Ik hoop dat Hélène hier mooie herinneringen in zal bewaren. Ik zelf schrijf altijd een verslag van mijn vakanties en wie weet doet Hélène dit ook van haar bijzondere, welverdiende reis. Ze was in ieder geval heel blij met dit kleinigheidje!

Is deze set niet geweldig? De aankomende week zal deze suite nog wel een keer voorbij komen, want ik heb nog genoeg ideëen. Daarnaast ben ik op dit moment mee op kamp met onze groepen 8 en zitten wij op de Breemhoeve op Texel. Nu snap je natuurlijk ook waar de inspiratie vandaan komt!

En wist jij dat je de hele Come Sail Away Suite nu met maar één bestelnummer kunt bestellen? En wil je niet alle onderdelen uit de Suite hebben? Dan kun je uiteraard ook alleen de onderdelen uit de suite apart bestellen die jij het leukst vindt.

Come Sail Away Suite
artikelnr. 152175, € 114,75

Heb je vragen over dit project en/of de Stampin' Up! producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag.

Heel veel stempelplezier!





Gebruikte producten:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten