donderdag 11 juli 2019

Stampin' Up! Sorry

Sorry, sorry, sorry! Als ik iets beloof, dan wil ik dat heel graag nakomen. En toch moet ik deze week verstek laten gaan. Ik wil heel graag elke donderdag een filmpje voor jullie plaatsen, maar het lukt mij gewoonweg niet deze week. Ik ben de week gestart met de dansshows in het Fulco Theater afgelopen weekend en maandag ben ik met de groepen 8 vertrokken naar Texel voor een geweldig kamp. Morgen gaan wij helaas alweer naar huis en dan zoek ik denk ik (bijna zeker weten) even mijn bedje op om mij op te laden voor een heel dansweekend met eindshows in de Flint in Amersfoort. Super leuk om te doen, maar ook de reden dat ik helaas geen filmpje voor jullie heb kunnen maken.

Ik wil jullie wel iets anders laten zien. Afgelopen week was mijn allerlaatste workshop van dit schooljaar. We zijn aan de slag gegaan met de floating techniek en allereerst hebben we allemaal een Floating fotolijstje gemaakt. Dit is een fotolijstje waar in het midden twee glasplaatjes zitten en daartussen kun je een foto/plaatje plaatsen. Dus ook een gestempelde afdruk.

Stampin' Up! Sailing home

Ik heb de Sailing Home Bundle gebruikt om het stempel- en stanswerk te doen. Als 'duin' heb ik een stukje Sahara Sand cardstock gebruikt en dat heb ik gescheurd om een beetje de suggestie van een kustlijn te krijgen. Daarna heb ik met de Night of Navy Stampin' Blends combo pack de zee gekleurd. Doordat het wat streperig opdroogt, krijg je dat golfjes effect.

Stampin' Up! Sailing Home

Het is echt super makkelijk om te maken en het effect is geweldig. Wat het leukste is, is dat je het lijstje elke keer met iets anders kunt vullen, want als het goed is, haal de de inkt er vrij gemakkelijk af met nagellakremover.

Heb je vragen over dit project en/of de Stampin' Up! productend die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.

Heel veel stempelplezier!





Gebruikte producten:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten