donderdag 15 augustus 2019

Hoe maak je de magnolia uit de jaarcatalogus - YouTube video

Het is weer donderdag, dus dat betekent dat er weer een nieuwe video online is. Vandaag heb ik als inspiratiebron mijn nieuwe jaarcatalogus erbij gepakt. Wist jij dat deze catalogus boordevol inspiratie staat? Weet je even niet wat je wilt maken, dan kun je gewoon de catalogus doorbladeren en één van de projecten namaken met de producten die jij in huis hebt. Wil je het niet precies namaken, dan neem je een project als basis en geef je daar geheel je eigen draai aan. 

Sinds het uitkomen van de nieuwe jaarcatalogus zie ik dat heel veel mensen de prachtige magnolia bloemen hebben nagemaakt. Graag wil ik jullie laten hoe je deze bloem ook zelf kunt maken. 


En? Super makkelijk toch? 

Wat heb je nu precies nodig:
  1. Neem Whisper White cardstock. Stans hier 5 luchtballonnen uit met de Hot Air Balloon Punch en krul ze met je bonefolder.
  2. Stans ook een cirkel uit de cardstock met de 1” Circle Punch
  3. Plak de ballonnen/blaadjes zodanig op de cirkel, dat er een bloem ontstaat.
  4. Stans 1x de grote bloemblaadjes en 2x de kleinere bloemblaadjes uit een stuk Whisper White cardstock. Gebruik hiervoor de Magnolia Memories Dies.
  5. Krul ook deze blaadjes om met je bonefolder.
  6. Plak de twee kleinere blaadjes op elkaar en beinkt de kern met So Saffron inkt en een sponge dauber.
  7. Plak deze blaadjes met een Stampin’ Dimensional op de wat grotere blaadjes en dit geheel plak je weer met een Stampin’ Dimensional op de bloem die je van de geponste luchtballonnen hebt gemaakt.
  8. Uit een restant stukje So Saffron stans je de kern van de bloem en deze plak je op je bloem.
  9. Je magnolia is nu klaar

Stampin' Up! Magnolia


Deze magnolia kun je echt overal voor gebruiken. Denk hierbij niet alleen aan een kaart, maar bijvoorbeeld ook op een zelfgemaakt doosje, een fotolijstje, in een bloemstuk en ga zo maar door. Ik ben benieuwd wat jij ermee gaat maken.

Heb jij nog vragen over dit project en/of de Stampin’ Up! producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.

Heel veel stempelplezier!







Gebruikte producten:

Sponge Daubers
[133773]
€ 6,00

Geen opmerkingen:

Een reactie posten