donderdag 22 augustus 2019

Stampin' Up! Een kleinigheidje voor mijn workshop!

Ik woon in het midden van het land en werk op een basisschool, dus ik heb nog heerlijk vakantie. Wij zijn afgelopen weekend terug gekomen van 3 weken vakantie in Duitsland, maar ik moet eerlijk zeggen, dat ik nog steeds in die vakantiemodus zit. En dat is heerlijk uiteraard, maar daardoor was ik helemaal vergeten om een nieuwe video voor jullie op te nemen, dus dat heb ik vanochtend gedaan.

Hier is mijn nieuwe video!


Nu ik weer terug ben van vakantie, ben ik ik zo langzamerhand ook weer allerlei evenementen aan het plannen, zoals gisteren een teammiddag met mijn eigen teamgenootje, waarbij wij aan de slag zijn gegaan met de pre order van de najaars-/wintercatalogus, maar ik ben ook mijn workshops aan het plannen en voorbereiden. Op 10 september zal de eerste weer zijn. Als de dames binnen komen (heren zijn uiteraard ook van harte welkom, maar tot nu toe heb ik alleen maar dames gehad), vind ik het leuk als de tafel mooi gedekt is en als er naast het workshoppakketje ook een kleinigheidje voor de dames klaar staat. Voor 10 september staan deze presentjes klaar.

Stampin' Up! Pluk de dag bundle

Hieronder kun je lezen hoe je dit doosje maakt:
  • Neem een stuk Granny Apple Green cardstock van 15 cm bij 15,5 cm
  • Ril met de 15 cm kant boven op 4,5 cm - 7 cm - 11,5 cm en 14 cm
  • Draai het cardstock een kwartslag en ril op 2,5 cm
  • Hou de langere zijde boven maar klap het cardstock om en ril op 1 cm (in feite ril je deze lijn aan de andere kant van het cardstock dan dat je met de andere rillijnen hebt gedaan). 
  • Stempel nu eerst de bladeren op de voorkant met Granny Apple Green cardstock. Bij mijn voorbeeld valt het blaadje rechts iets over de rand. Ik vind dit zelf niet zo'n groot probleem, maar wil jij dit liever niet, dan raad ik je aan de zijkanten en de onderkant af te plakken met bijvoorbeeld een post-it voordat je gaat stempelen.
  • Vouw alle rillijnen goed met een vouwbeen en knip de onderkant (de bodem) in. Het kleine rechthoekje mag je er helemaal uit knippen.
  • Doe lijm/tear & tape op de plakstrook en plak het doosje in elkaar. 
  • Voor de versiering heb ik twee dasies uitgeponst met de Medium Daisy Punch. Deze heb ik op elkaar geplakt met een Stampin' mini dimensional er tussen. 
  • Voor de kern van de daisy heb ik in Mango Melody een kleine daisy gestempeld en daarvan heb ik het hartje uitgeknipt en met een mini dimensional op de kaart geplakt. 
  • Als laatste heb ik de 'lieve groetjes' uit de Nederlandse Van Alles Wat stempelset gestempeld met memento inkt en deze heb ik met de Classic Label Punch uitgeponst en op maat gemaakt. Dit heb ik met mini dimensionals op de kaart geplakt. 
  • Om het doosje dicht te maken heb ik een Mini Library Clip gebruikt. 
  • Omdat ik nog wat miste, heb ik een paar Rhinestone Basic Jewels toegevoegd en in het filmpje heb ik zelfs Pear Basic Jewels gebruikt. 
Stampin' Up! Pluk de dag bundle

Het doosje is geheel geïnspireerd door de verpakking van de handcreme. Ik hoop dat de dames het presentje leuk zullen vinden. Ik ga er in ieder geval nog een paar bij maken. Wil jij ook eens een keertje naar mijn workshop komen? Kijk dan hier voor de data en geef je op via danielle.kassing@gmail.com.

Heb je vragen over dit project en/of de Stampin' Up! producten die ik heb gebruikt? Of wil je een bestellling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. Vind jij de stempelset Pluk de Dag in combinatie met de Medium Daisy Punch ook zo leuk? Bestel ze dan nu samen met een bundelkorting van 10%

Heel veel stempel plezier!








Gebruikte producten:




Geen opmerkingen:

Een reactie posten