maandag 12 augustus 2019

Stampin' Up! Good Morning Magnolia

Tja wat zal ik er eens van zeggen zonder elke keer in herhaling te vallen. De jaarcatalogus staat boordevol met prachtige producten en de Magnolia Lane Suite behoort toch echt wel tot één van mijn favorieten. Vandaag heb ik een kaartje voor jullie gemaakt met de Good Morning Magnolia Bundle, bestaande uit de Good Morning Magnolia stempelset en de daarbij behorende Magnolia Memory Dies.

Stampin' Up! Good Morning Magnolia
  • Als eerste heb ik een basiskaart van Thick Whisper White genomen van 21 cm bij 14,5 cm en deze heb ik gerild op 10,5 cm en dubbel gevouwen. 
  • Hierop heb ik een mat van Petal Pink cardstock geplakt van 10 cm bij 14 cm. 
  • Daarna heb ik een mat Whisper White genomen van 9,5 cm bij 13,5 cm en hierop heb ik een aantal keer de grote magnolia uit de Good Morning Magnolia stempelset gestempeld. Deze mat heb ik ook op de kaart geplakt.
  • Daarna heb ik de magnolia nogmaals gestempeld op een stuk Whisper White cardstock en deze heb ik eerst ingekleurd met de Stampin' Blends Markers in de kleuren Old Olive, Petal Pink en Crumb Cake. Nadat ik de magnolia uitgestanst had met de Magnolia Memory Dies heb ik deze met Stampin' Dimensionals op de kaart geplakt.
  • Als laatste heb ik een strookje Petal Pink cardstock genomen en hierop het ik de tekst gestempeld uit de Nederlandse stempelset Voorjaarswensen. 
Stampin' Up! Good morning magnolia

Uiteraard ben ik de envelop ook niet vergeten te bestempelen. Ik heb hiervoor de kleinere magnolia uit de set genomen en deze magnolia heb ik ook aan de binnenkant van de kaart gestempeld. Geeft toch net iets extra's.

De Good Morning Magnolia stempelset en de Magnolia Memory Dies zijn beiden apart verkrijgbaar, maar als je ze tegelijk besteld, ontvang je een bundelkorting van 10%. Dat is toch zeker de moeite waard, toch? 

Stampin' Up! Good morning magnolia

Oké, nog eentje dan. Geewoon om te laten zien dat ik super trots ben op het eindresultaat en het inkleurwerk. De blends zijn echt geweldig voor het inkleuren. 

Heb je vragen over deze kaart en/of de Stampin' Up! producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.

Heel veel stempelplezier!





Gebruikte producten:




Geen opmerkingen:

Een reactie posten