donderdag 8 augustus 2019

Stampin' Up! Bird Ballad notitieboekje - NL

Als ik op vakantie ben, dan hou ik altijd een soort dagboek bij. Dit is niet alleen omdat dat handig is om na te slaan bij het bekijken van de foto's (oh ja waar was dat ook alweer), maar het is ook super leuk om ze jaren later nog eens terug te lezen. Vooral Marit vindt het super leuk om dit regelmatig te doen. Deze keer heb ik twee vliegen in één klap! En mijn vakantieboekje is klaar en ik laat jullie gelijk in een YouTube video zien hoe ik dit boekje gemaakt heb!


Als basis heb ik een notitieboekje van de Hema genomen. Dit is niet puur een notitieboekje, maar er zit ook een plastic omslag omheen met vakjes waarin je bijvoorbeeld toegangskaartjes en foldertjes kunt bewaren. Super makkelijk. Het notitieboekje die ik gebruikt heb in mijn filmpje is al van een jaar geleden, maar ik heb op de site van de Hema gekeken en ze zijn nog steeds verkrijgbaar alleen is de voorkant iets anders. 


Voor mijn boekje heb ik de materialen uit de You Can Create It kit van juli gebruikt. Hierin stond de Bird Ballad Suite centraal en laat dit nu ook één van mijn lievelingssuites zijn. Geen enkel probleem dus om hiermee te mogen werken hihi....

Als ondergrond heb ik twee stukken Pool Party cardstock gebruikt van 15 cm bij 22 cm. Voor de rug heb ik een strook van Petal Pink cardstock gebruikt van 6 cm bij 22 cm. Deze heb ik gerild op 2,8 cm en 3,2 cm om zo een beetje het ruggetje te maken. Deze stukken heb ik met Tear and Tape op de omslag van het notitieboekje geplakt zodat het goed vast blijft zitten.

Stampin' Up! Bird Ballad Suite

Hierop heb ik het prachtige Bird Ballad Designer Series Paper geplakt. Hoe groot dit stuk precies is, weet ik eigenlijk niet meer (sorry), maar dit kun je net zo groot maken als je zelf wilt. Daar bovenop heb ik een stuk Whisper White cardstock genomen en hierop heb ik gestempeld met de Free as a Bird stempelset en deze heb ik daarna ingekleurd met de Stampin' Blends Markers in de kleuren Pool Party, Old Olive, Petal Pink en Crumbcake.

De tekst heb ik gestempeld met de Make a Difference stempelset. Het mooie van deze set is, dat het het uit twee verschillende alfabetten bestaat (eigenlijk 3, want het schrijfschrift is er in kleine letters en in hoofdletters) en hiermee kun je echt alles schrijven/stempelen wat je maar wilt.

Stampin' Up! Bird Ballad Suite

Op deze foto kun je heel goed het hoesje zien. Het maakt je werk wel iets matter van kleur, dus je zou de omslag ook heel goed met hele felle kleuren kunnen maken. Ik zelf heb toch wel een zwak voor deze zachte kleuren.

Heb je nog vragen over dit notitieboekje en/of de gebruikte Stampin' Up! producten? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.

Heel veel stempelplezier en ben jij op vakantie? Heel veel plezier en geniet er van!





Gebruikte producten: 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten