donderdag 29 augustus 2019

Stampin' Up! Waterfront YouTube tutorial

Mijn allernieuwste YouTube video staat online! Vandaag maak ik samen met jullie een super eenvoudig kaartje geïnspireerd door Pinterest. Het enige wat je nodig hebt is de stempelset Waterfront, cardstock en wat inkt!


En? Makkelijk toch of niet?

Werkomschrijving:
  • Neem een basiskaart van Seaside Spray cardstock van 21 cm bij 14,5 cm.
    Ril de lange zijde op 10,5 cm en vouw deze dubbel
  • Neem een mat Whisper White van 10 cm bij 14 cm en stempel daar het volgende op met de stempelset Waterfront.
  • De zee heb ik gestempeld met de grote V vormige stempel met Seaside Spray inkt. Om het wat meer dimensie te geven heb ik ook de ander twee "zee/golf" stempels gebruikt met dezelfde inkt.
  • Daarna heb ik de lange stempel genomen en met de Sahara Sand inkt heb ik daar een strand mee gestempeld. Ik heb de stempel wel eerst een keertje afgestempeld.
  • De palmbomen heb ik gestempeld in de kleuren Soft Suede en Garden Green
  • De huisjes heb ik gestempeld in Blueberry Bushel, Highland Heather, Grapefruit Grove, Lovely Lipstick en Coastal Cabana. Ik heb voor deze kleurtjes gekozen, maar je kunt ze natuurlijk ook allemaal in dezelfde kleur stempelen of juist met hele andere kleurtjes dan dat ik gebruikt heb. 
  • De zon heb ik gestempeld met Mango Melody inkt. 
  • Je hoeft deze bestempelde mat alleen nog maar op de basiskaart te plakken en je kaartje is klaar.  
Stampin' Up! Waterfront

Echt super simpel en het resultaat is geweldig! Heb je vragen over deze kaart en/of de Stampin' Up! producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. 

Heel veel stempelplezier!





Gebruikte producten:




Geen opmerkingen:

Een reactie posten