woensdag 28 augustus 2019

Stampin' Up! Sweet 16!

Afgelopen vrijdag was mijn nichtje jarig en ze vroeg o.a. het boek Charlie and the Chocolate Factory. Bij deze wens ontstond er gelijk een idee. Er moest iets komen met chocolade. Dus we hebben drie repen van haar lievelingschocolade gekocht. Milka! Nou dan voel je hem natuurlijk al aan komen.

Stampin' Up! Over the moon

Speciaal voor haar 16de verjaardag heb ik voor drie Milka repen deze box op maat gemaakt! Voor de bodem heb ik Thick Whisper White cardstock gebruikt en voor de deksel Gorgeous Grape cardstock. Het gras heb ik uit de losse pols geknipt uit een strook Granny Apple Green cardstock en hierop heb ik de grassprietjes uit de Over the Moon stempelset gestempeld. De koeien heb ik gestempeld met memento black inkt en deze heb ik uiteraard ingekleurd met de Stampin' Blends combo pack in de kleur Highland Heather net als echte Milka koeien.

Stampin' Up! Over the moon

Zo leuk om op deze manier een kadootje te geven. En ze vond het gelukkig ook heel leuk om te krijgen.

Heb je vragen over deze box en/of de Stampin' Up! producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen en misschien deze Over the Moon stempelset voor jezelf bestellen? Stuur mij dan een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.

Heel veel stempelplezier!




Gebruikte producten:




Geen opmerkingen:

Een reactie posten