maandag 2 september 2019

Dag 2 #stamperschallenge - inkt

De #stamperschallenge van vandaag is "inkt" en heeft alles te maken met gisteren en het Lovely Stampers team waarmee ik dit samen doe. Daarnaast heeft het ook alles te maken met waar mijn avontuur 4 jaar geleden mee begon. Stempelen! Wat is stempelen zonder inkt en wat is Stampin' Up! zonder inkt? Daarom wil ik je vandaag graag een klein techniekje laten zien. Sponsen!

Stampin' Up! Sailing home #stamperschallenge dag 2

Allereerst heb ik een stukje Whisper White carstock afgeplakt met een kopieerpapiertje met in het midden een cirkel (Heb je masking paper in huis, gebruikt dan dit, want dit verschuift niet). In de cirkel heb ik met sponge daubers en de kleuren Balmy Blue en Night of Navy de horizon en de zee gesponst. Als je een papiertje gebruikt, doe dit dan wel voorzichtig zodat de cirkel niet stuk gaat. Met masking paper hoef je iets minder voorzichtig zijn.  De boot en de vogels heb ik gestempeld met Memento Black inkt.

Stampin' Up! Sailing home #stamperschallenge dag 2

Dit stukje cardstock heb ik op dit doosje geplakt. Het materiaal wat ik voor dit doosje heb gebruikt, komt uit de You Can Create It kit van augustus die ik zelf bij mijn teamleider Hélène den Breejen heb aangeschaft, maar die vanaf volgend kwartaal ook verkrijgbaar zal zijn via mijn teamgenoot Anne-Marie Breurkes-Rood van Moois van Papier. Dit doosje is precies groot genoeg voor een aantal kaarten inclusief envelop. Dus ik heb van de (extra) materialen van de kit nog een tweetal kaartjes gemaakt om in dit doosje te stoppen.

Stampin' Up! Sailing home #stamperschallenge dag 2

Dit is het eerste kaartje:

Stampin' Up! Sailing home #stamperschallenge dag 2

En dit is het tweede kaartje:

Stampin' Up! Sailing home #stamperschallenge dag 2

Beide kaartje zijn gemaakt met de producten uit de Come Sail Away Suite. Uit de Suite heb ik de Sailing Home stempelset, Come Sail Away DSP, de Sail Away Trinkets en het Bakers Twine gebruikt. En er zit nog veel meer moois in de Suite.

De basis van elk project is inkt in perfecte combinatie met het Come Sail Away Designer Series Paper.

Heb je vragen over de projecten en/of de Stampin' Up! producten die ik heb gebruikt? Wil je deze suite of een gedeelte ervan ook bestellen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.

Heel veel stempelplezier!





Gebruikte producten:




Geen opmerkingen:

Een reactie posten