woensdag 25 september 2019

Dag 25 #stamperschallenge - Quote

De challenge van dag 25 is een quote. Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet heel erg handig ben met quotes, maar er zijn er op het internet wel een paar te vinden waar ik totaal achter sta.

Allereerst wil ik jullie de "lijfspreuk" van Stampin' Up! laten lezen!


Tja, dit is wat Stampin' Up! voor mij betekent. Houden van wat wij doen en delen waarvan wij houden.

Een quote die ik ook regelmatig gebruik is deze.


Houston we have a problem. Samen met Marit was ik in de Primark en toen zag zij deze staan. Ze zei gelijk "mam, deze moet je eigenlijk meenemen, want dit zeg jij ook altijd". En daar heeft ze helemaal gelijk in. Als er iets is, probeer ik het soms net even wat luchtiger te maken door dit te roepen. Roep jij dit ook wel eens?

Er zijn natuurlijk nog veel meer uitspraken die ik regelmatig doe, maar ik kan er zo snel even niet opkomen. Wat is een quote die jij graag roept?

Heel veel stempelplezier!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten