donderdag 26 september 2019

Stampin' Up! Sip sip Hooray

Dag 26 van de #stamperschallenge heeft als thema nazomeren. Jeetje wat hebben wij een prachtige mooi weekend gehad zeg en van de week was zo slecht nog niet op een enkel buitje na toch? Ik vind het heerlijk dat ik de schuifpui nog gewoon de hele dag open kan zetten en Indy (de hond) ook nog de hele dag buiten in de tuin kan zijn. Heerlijk!

Heb jij het afgelopen weekend lekker ergens op een terrasje gezeten? Deze kaart heb ik hierop geïnspireerd en ik heb er gelijk maar een filmpje van gemaakt!


Hij is zo eenvoudig, maar super leuk en toch nog lekker zomers geworden.

Als basis heb ik een stuk Whisper White cardstock genomen van 29 cm bij 10,5 cm. Deze heb ik gerild op 14,5 cm en dubbelgevouwen. Hierop heb ik een mat Subtles Designer Series Paper van 10 cm bij 14 cm geplakt. Voor dit kaartje heb ik het DSP in de kleur Balmy Blue of Blushing Bride gebruikt.

Stampin' Up! Sip sip hooray

Daarna heb ik een mat Whisper White cardstock genomen van 13 cm bij 9 cm en hieruit heb ik een rechthoek gestanst met de Stitched Rectangle Dies. Deze mat heb ik met Stampin' Dimensionals op de kaart geplakt.

Stampin' Up! Sip sip hooray Stampin' Up! Sip sip hooray

Daarna heb ik op een restant stukje Whisper White het glas en de olijfjes gestempeld met Memento Black inkt. De "drank" in het glas heb ik Balmy Blue inkt gestempeld en het wat sparkle mee te geven heb ik het ook nog ingekleurd met de Clear Wink of Stella Glitter brush. De olijfjes heb ik ingekleurd met Stampin' Blend in Old Olive light. Om het net te laten lijken dat het het stokje in het glas zit heb ik met een precisiemesje een sneetje gemaakt in de voorste rand van het glas en het stokje heb ik door het sneetje gedaan.

Dit is de kaart in de kleur Blushing Bride.

Stampin' Up! Sip sip hooray Stampin' Up! Sip sip hooray

Ik hoop dat je dit een leuke tutorial vind. De Sip Sip Hooray stempelset is samen met de Sip & Celebrate Dies verkrijgbaar met een bundelkorting van 10%. Heb je hier vragen over en/of wil je de set bestellen? Stuur mij dan een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.

Wil je de nieuwe najaars-/wintercatalogus bekijken? Klik dan op de link in de rechtkolom om naar de digitale catalogus te gaan. Wil je liever een papieren versie ontvangen? Dat kan natuurlijk ook. Stuur mij een mail met je adresgegevens en ik stuur je er graag eentje toe. Het enige wat ik hiervoor vraag is een vergoeding van de verzendkosten. Deze kosten zullen in mindering gebracht worden op je eerste bestelling.

Heel veel stempelplezier!




Gebruikte producten:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten