zondag 29 september 2019

Dag 28 #stamerschallenge - vriendschap

Zoals je misschien wel gelezen hebt, had mijn teamleider Hélène den Breejen gisteren een teamdag voor ons georganiseerd. Helaas waren er een paar zieken, maar we waren toch nog met 24 dames bij elkaar. Gelukkig hoefde ik niet zo heel ver, want de teamdag werd bij mij op school gehouden. Dat is toch geweldig! Deze geweldige dames waren aanwezig!


Deze dag staat altijd in het teken van samenzijn, samen stempelen en elkaar inspireren.  Mijn teamgenootjes Marianne, Elly en Simone hadden zelfs een prachtige inspiratietafel voorbereid. Een tafel vol prachtige projecten, ieder in haar eigen stijl en met een zelfgekozen scala aan producten. Het zag er echt prachtig uit dames. Dank jullie wel voor de inspiratie!


Vrijdagavond had ik samen met René en later ook Luuk en Jente de gymzaal alvast klaargezet met allemaal tafels en stoelen. De tafels worden eigenlijk als nakijktafels gebruikt, dus ze kwamen overal vandaan binnen de school. Uiteraard is alles weer netjes op zijn plek gezet aan het einde van teamdag. Zouden de leerkrachten door hebben dat ik hun tafel gebruikt heb? De meesten tafels hebben even een schoonmaakbeurtje gehad, dus dat zou eigenlijk wel op moeten vallen hihi...


Deze foto is nog genomen voordat we aan de slag gingen. Alles ligt  nog netjes op tafel en iedereen is nog heerlijk aan het bijkletsen. Dat kletsen hebben we de hele dag eigenlijk wel gedaan met als gevolg dat ik niet hard genoeg gewerkt heb om alle projecten af te maken. Ik kan dus nog heerlijk thuis aan de gang met het prachtige en zeer goed gevulde workshoppakket dat wij hebben gehad.

Dit is het project wat ik wel afgekregen heb.

Stampin' Up! magnolia lane

Het is een prachtig houten bord en met de super mooie Magnolia Lane Suite hebben wij hier dit mooie project mee gemaakt. Het bord is zo groot, dat ik hem niet eens op een normale manier op de foto kon krijgen. Hij past niet in mijn kleine fotostudio, dus vandaar dat ik hem op de grond heb moeten fotograferen.  Ik ben zo ontzettend blij met dit bord. Hij staat nu echt te pronken op het dressoir.  Hierbij nog een paar foto's.

Stampin' Up! Magnolia Lane Stampin' Up! Magnolia Lane

Stampin' Up! Magnolia Lane

Ik ben echt zo trots op dit project. Dankjewel Hélène, dat wij dit hebben kunnen maken. Wil je weten hoe je de grote magnolia's maakt? In onderstaande video leg ik je uit hoe.


Er waren nog twee projecten voorbereid om te maken, maar door al dat geklets ben ik er gewoon niet aan toe gekomen. Heerlijk toch! De kaart van Hélène en het kaartenpakketje inclusief kaartenbox die mijn teamgenoot Mariëlle voor ons had voorbereid, ga ik zeker weten deze week nog maken! Dank jullie wel voor deze prachtige projecten.

Bestellen:
Ben jij ook enthousiast geworden van deze prachtige producten en wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.

Wil jij nu ook eens zo'n dag mee maken, dat je de hele dag heerlijk aan de slag kunt met de producten van Stampin' Up!? Geef je dan nu op voor de creatieve workshopdag in Rheden die ik samen met mijn teamgenoot Frederique organiseer. Wil je hier meer over weten? Stuur mij dan gerust een mailtje.


Wij zien je graag op zaterdag 2 november a.s.!

Heel veel stempelplezier!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten