vrijdag 27 september 2019

Stampin' Up! Dag 27 #stamperschallenge - mijn favoriete kleur

Nou mijn favoriete kleur is volgens mij wel bekend en dat is Bermuda Bay. Vanaf het eerste moment dat ik hiermee in aanraking kwam vond ik de kleur echt geweldig. En ik vond het zo mooi, dat ik het eigenlijk zonde vond om het Bermuda Bay cardstock te gebruiken. Ik moet er nog om lachen als ik er aan terug denk hihi....

Morgen hebben wij een teamdag en voor de swaps heb ik uiteraard ook Bermuda Bay cardstock gebruikt. Hierbij een kleine sneak peek.


Wat dit precies gaat worden, kun je donderdag zien in een video. Dan ga ik samen met jullie de swaps van de teamdag namaken.

Nu we het toch over kleuren hebben, wil ik je graag kennis laten maken met de kleurenfamilies van Stampin' Up! Bermuda Bay hoort tot de Brights familie.


De kleuren in deze familie zijn v.l.n.r. en v.b.n.o:
  • Bermuda Bay
  • Coastal Cabana
  • Daffodil Delight
  • Flirty Flamingo
  • Gorgeous Grape
  • Granny Apple Green
  • Mango Melody
  • Melon Mambo
  • Pacific Point
  • Poppy Parade


Dit zijn de Neutrals. De kleuren in deze familie zijn:
  • Basic Grey
  • Crumb Cake
  • Early Espresso
  • Gray Granite
  • Merry Merlot
  • Mossy Meadow
  • Night of Navy
  • Sahara Sand
  • Smokey Slate
  • Soft Suede


Dit zijn de Regals. Deze familie bestaat uit de kleuren:
  • Blackberry Bliss
  • Cajun Craze
  • Cherry Cobbler
  • Crushed Curry
  • Garden Green
  • Old Olive
  • Pumpkin Pie
  • Real Red
  • Rich Razzleberry
  • Shaded Spruce

De laatste familie zijn de Subtles. De kleuren hiervan zijn:
  • Balmy Blue
  • Blushing Bride
  • Calypso Coral
  • Highland Heather
  • Mint Macaron
  • Pear Pizzazz
  • Petal Pink
  • Pool Party 
  • So Saffron
  • Soft Sea Foam
Naast deze kleurenfamilies hebben wij ook nog de InColors 2018-2020 en 2019-2010. Hier wil ik graag op een later moment op in gaan. 

De inkpads zijn allemaal apart verkrijgbaar voor € 9,= per stuk. Je kunt de kleurenfamilies ook als bundel bestellen. Je koopt dan 10 inkpads voor € 81,=.

Bestellen:
Heb je vragen over de inkpads en/of wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. 

Heel veel stempelplezier!




Producten:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten