maandag 30 september 2019

Dag 30 #stamperschallenge - zelf kiezen

Voor de #stamperschallenge van vandaag mag ik zelf kiezen wat ik ga doen. En daar hoef ik niet heel lang over na te denken. Want tegelijk met de laatste dag van deze challenge, die ik helemaal volgehouden heb whoop whoop, lees jij op dit moment mijn 500ste blog. Daar ben ik echt super trots op. Wie had dat ooit gedacht! Nou ik niet 4 jaar geleden hoor!

Omdat ik hier toch een beetje bij stil wil staan, wilde ik allereerst een Facebook Live met jullie doen, maar helaas werkte mijn telefoon niet mee. Ik kreeg mijn telefoon gewoon niet gefocused. Zodra mijn handen uit beeld gingen, werd alles onscherp en moest de telefoon weer focussen. Dit is echt heel onrustig kijken. Daar moet ik mij dan nog maar eens in verdiepen. Daarom heb ik in plaats van een Facebook Live, maar een filmpje opgenomen, maar wel op dezelfde manier als hoe ik deze Live wilde gaan doen. Het is dan ook best wel een lang filmpje geworden. ;)


Wat een geweldige swaps heb ik afgelopen zaterdag gekregen he! Echt super!

In dit filmpje maak ik ook samen met jou een notecard met de Colorful Seasons stempelset.

Stampin' Up! Colorful Seasons

Omdat dit mijn 500ste blog is, wil ik graag 3 kaartenpakketjes weggeven aan 3 verschillende mensen. Wil jij ook graag een kaartenpakketje winnen? Laat dan nu hieronder een reactie achter. Uiteraard kun je ook een reactie achterlaten op mijn facebook, Instagram of YouTube kanaal. En ben je nog niet geabonneert op mijn YouTube kanaal? Doe dit dan snel, want wie weet ben jij mijn 150ste volger. Dat zou toch leuk zijn .

Stampin' Up! Colorful Seasons

Bestellen:
Wil je nu niet afwachten of je een setje gewonnen hebt, maar wil je zelf deze prachtige Stampin' Up! producten bestellen? Stuur mij dan een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. Je kunt hier ook terecht als je nog vragen hebt over de actie en/of het project.

Heel veel stempelplezier en wie weet ben jij een van de gelukkigen!




gebruikte producten:

2-1/2" Circle Punch
2-1/2" Circle Punch
[120906]
€ 22,00
Sponge Daubers
[133773]
€ 6,00



Geen opmerkingen:

Een reactie posten