donderdag 3 oktober 2019

Stampin' Up! Mijn teamdag swap - NL

Vandaag wil ik jullie heel graag laten zien hoe ik mijn swaps heb gemaakt voor de Lovely Stampers teamdag van afgelopen zaterdag. In mijn nieuwste YouTube tutuorial leg ik je uit hoe!


Ik had een tijdje geleden al een aantal mooie pennen gekocht en deze wilde ik graag leuk verpakken. Geïnspireerd door de glitters in de pennen wilde ik heel graag heat embossen. 


Als eerste heb ik een vel cardstock genomen en deze heb ik volledig bestempeld met het hart uit de Little Twinkle stempelset. Ik heb hiervoor Versamark inkt gebruikt en daarna heb ik het hele vel heat embost met zilveren embossing poeder. 

Werkbeschrijving doosje:
  • Leg de korte zijde van het cardstock boven en ril op 1 cm - 2,5 cm en 17,5 cm en snij het cardstock op 19 cm
  • Draai het cardstock een kwartslag en ril op 1,5 cm - 3 cm - 4,5 cm en 6 cm. Snij het cardstock op 7 cm.
  • Dit kun je nog 3x herhalen, zodat je in totaal 4 doosjes uit één A4 vel cardstock kunt halen. 
  • De kant met de rillijn op 1 cm en 2,5 cm is de bovenkant (rechts op onderstaande tekening). Deze knip je in zoals hieronder aangegeven (je kunt dit ook nakijken in de video) 
  • Aan de onderkant haal je het vierkantje van de plakstrook weg en de rest knip je in. 
  • Je kunt het doosje nu in elkaar plakken.
Stampin' Up! Little Twinkle

Als laatste heb ik er een klein labeltje aan gemaakt. De 'voor jou' komt uit de nederlandse stempelset 'Boeket vol goede wensen' en om het uit te stansen heb ik de bijpassende Bouquet Bunch Dies gebruikt. Het labeltje zelf heb ik met een gluedot op het doosje geplakt. 

Het was super leuk om met mijn teamgenootjes te swappen. Wil je zien wat ik aan swaps terug gekregen heb? Klik dan op onderstaande video van afgelopen maandag. 


Bestellen:
Heb je vragen over de Stampin' Up! producten die ik heb gebruikt? Of wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.

Heel veel stempelplezier!





Gebruikte producten:

Versamark Pad
[102283]
€ 11,50
Embossing Buddy
[103083]
€ 7,50



Geen opmerkingen:

Een reactie posten