woensdag 18 september 2019

Stampin' Up! Dag 18 #stamperschallenge - handen aan het werk

De challenge van vandaag is "handen aan het werk". Nou mijn handen zie je regelmatig aan het werk in mijn YouTube video's, maar deze komen altijd op donderdag uit! En omdat het vandaag woensdag is, heb ik speciaal voor de challenge een video gemaakt waarin ik de SOL van afgelopen maandag versier en waarin ik jullie laat zien wat het project geworden is.


Een SOL is een Stamp OnLine. Het principe is dat je binnen een facebookgroep, in dit geval het team de Lovely Stampers waar ik bij zit, samen een project maakt thuis vanaf achter je computer. Deze keer had mijn teamgenoot Frederique hem georganiseerd en zij had ruim een week van tevoren een soort boodschappenlijstje opgegeven met de spullen die je voor dit project nodig zou hebben. Je krijgt dan door hoeveel cardstock, dsp, etc je nodig hebt en iedereen legt dit van tevoren dus klaar. Maar aangezien er zoveel keus is in de catalogi, legt iedereen ook wat anders klaar. Zo super leuk om de eindresultaten te zien van de anderen.

Op de avond zelf gaf Frederique om de zoveel minuten aanwijzingen door aan de hand van een foto met omschrijving. Het was echt super leuk en natuurlijk gezellig! Aan het einde van de avond was het "geraamte" van dit project klaar en gisteren heb ik hem verder versierd.

Hieronder een aantal foto's van hoe het project (een soort mini-album) is geworden.

Stampin' Up! Snowman Season Stampin' Up! Snowman Season

Stampin' Up! Snowman Season Stampin' Up! Snowman Season

Stampin' Up! Snowman Season Stampin' Up! Snowman Season

Is het project niet super geworden? Ik ben er echt superblij mee en waarschijnlijk ga ik hem nog wel vaker maken. Je neemt een ander Designer Series Paper en je hebt ineens een heel ander album.

Ik kreeg maandag zulke leuke reacties op mijn actiefoto, dat ik er serieus over na aan het denken ben om binnenkort ook eens een SOL op mijn eigen FB pagina te houden. Doe jij dan gezellig mee?

Heb je vragen over dit project en/of de Stampin' Up! producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.

Heel veel stempelplezier!



Gebruikte producten:

Pine Tree Punch
[149521]
€ 22,00





Geen opmerkingen:

Een reactie posten