donderdag 19 september 2019

Stampin' Up! Dag 19 #stamperschallenge - alleen papier en inkt

De #stamperschallenge van vandaag is alleen papier en inkt. Nou dat was nog best lastig. En niet lastig om een kaart te maken met alleen maar papier en inkt, maar omdat ik hiervoor het prachtige nieuwe Feels Like Frost Specialty Designer Series Paper heb gebruikt.


Aan de ene kant staat een prachtige foto op het papier gedrukt en op de anderen kant zit er Silver Foil. Allemaal even prachtig, maar dus wel moeilijker om te kiezen welke foto ik zou gaan nemen. Dit is het kaartje dat ik gemaakt heb met dit DSP.

Stampin' Up! Feels like frost

Prachtig toch? Als basis heb ik een kaart van 21 cm bij 14,5 cm genomen van Balmy Blue cardstock. Deze heb ik gerild op 10,5 cm en dubbel gevouwen. Daarna heb ik één van de afbeeldingen uitgezocht en heb ik het DSP gesneden tot 10 cm bij 14 cm. Hierop heb ik de tekst uit de Puur Natuur stempelset gestempeld in Night of Navy en daarna heb ik de mat op de basiskaart geplakt.

Stampin' Up! Feels like frost

Tja... zo makkelijk is het! Dankzij de prachtig op elkaar afgestemde producten van Stampin' Up! is het echt super makkelijk om een kaartje te maken.

Voor deze kaart heb ik het Feels Like Frost Specialty DSP uit de nieuwe najaars-/wintercatalogus genomen, maar in principe kun je elk DSP gebruiken! Zo ook het DSP uit de jaarcatalogus. Op dit moment loopt nog steeds de 3 + 1 actie. Bestel 3 pakken DSP uit de jaarcatalogus (geselecteerde pakken) en ontvang een 4de geheel gratis. Wil je nog eens nalezen welk DSP er precies meedoen aan de actie, klik dan hier om naar het goede blogbericht te gaan.

Heb je vragen over deze kaart en/of de Stampin' Up! producten die ik heb gebruikt? Heb je vragen over de 3 + 1 actie? Of wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.  Wil je de nieuwe najaars-/wintercatalogus ontvangen? Stuur mij dan ook een mail en ik stuur je er eentje toe. Het enige wat ik hiervoor vraag is een vergoeding van de verzendkosten. Deze verzendkosten zal ik van je eerste bestelling aftrekken.

Heel veel stempelplezier!







Gebruikte producten:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten