zaterdag 21 september 2019

Stampin' Up! Dag 21 #stamperschallenge - Dimensionals

Oh, oh, oh, wat moet ik toch zonder Stampin' Dimensionals. Er is bijna geen project waarop er geen Stampin' Dimensional gebruikt wordt om extra dimensie toe te voegen. Vaak gebruik ik ze onder de teksten, maar ook onder uitgestanste of geponste figuren.


Toen ik begon bij Stampin' Up! hadden we alleen deze originele Dimensionals. Ze zijn wit en hebben ongeveer een doorsnede van een centimeter en ze zijn echt overal voor te gebruiken. In een pakje Dimensionals zitten 300 dimensionals en kosten samen € 5,=.


Een tijdje later kwamen de Mini Dimensionals. Deze zijn ook wit en hebben een doorsnee van 6,4 mm. Ze zijn super handig als je iets kleins op wilt plakken. Denk hierbij aan hele smalle tekststrookjes, maar ook blaadjes, kleine bloemetjes, vlindertjes en ga zo maar door. In een pak Mini Dimensionals zitten er 720 en ze kosten samen € 5,=.


En nu, met het uitkomen van de najaars-/wintercatalogus, hebben we ook zwarte Dimensionals. In dit pakje zitten 200 zwarte dimensionals van originele groote en 480 zwarte mini dimensionals. Dit combopack kost € 7,25. Ze waren mij in eerste instantie nog niet opgevallen in de nieuwe catalogus, maar mijn teamgenootje wees mij er op. Dit is echt een uitvinding, zeker als je met donker cardstock werkt. Als je dan je kaart van opzij bekijkt, zie je niet meer die witte Dimensionals zitten, maar vallen de dimensionals niet meer op doordat ze zwart zijn. Echt geweldig. Ik ben er in ieder geval super blij mee!

Heb je vragen over de Dimensionals en/of wil je ze meebestellen met je bestelling? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.

Heel veel stempelplezier!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten