zondag 22 september 2019

Stampin' Up! Dag 22 #stamperschallenge - ik zie ik zie wat jij niet ziet!

Ik zie, ik zie, wat jij niet ziet en het begon allemaal bij deze foto!


Ik was met de nieuwe Spooktacular Bash Bundle uit de najaars-/wintercatalogus aan het spelen en na het stansen van bovenstaande frame bleven er kleine haakjes over. Ik zag er gelijk de spots van een luipaard in, maar ik begrijp via de social media dat ik daarin de enige ben. Het zijn ook super leuke stukjes om in een schudkaart te doen en daar dacht ik pas aan toen ik vanochtend bij Luuk aan het voetbalveld stond. Hij voetbalde vandaag namelijk op een kunstgrasveld en daar strooien ze altijd van die kleine rubberen korreltjes op. Dus stel je voor.... een voetbal kaart met deze zwarte korreltjes en misschien ook nog wat groens... Ik zie kansen...... Maar eerlijk is eerlijk. Ik bewaar veel maar deze haakjes zijn wel weggegooid.

Stampin' Up! Spooktacular bash

Dit is de kaart die ik aan het maken was. De mummy op de achtergrond heb ik gestempeld met de Spooktacular Bash stempelset. Daarna heb ik de mummies licht ingekleurd met de Stampin' Blend in Smokey Slate light. Het frame heb ik gestanst met de Ornate Frame Dies uit een stukje Basic Black cardstock. Als laatste heb ik de spooky erop heat embost met witte embossing poeder. Het frame heb ik met Stampin' Dimensionals op de kaart geplakt.

Stampin' Up! spooktacular bash

En om de mummy nog wat grappiger te maken heb ik er een setje Googly Eyes op geplakt. De Spooktacular Bash stempelset en de Ornate Frame Dies zijn beiden apart verkrijgbaar, maar bestel je ze samen, dan ontvang je een bundle korting van 10%.

Heb je vragen over deze kaart en/of de Stampin' Up! producten die ik heb gebruikt?

Heel veel stempelplezier!





Gebruikte producten:

Versamark Pad
[102283]
€ 11,50
Embossing Buddy
[103083]
€ 7,50

Geen opmerkingen:

Een reactie posten