vrijdag 29 november 2019

Stampin' Up! Kerstkaart met Magnolia Lane DSP

Woensdag was ik heerlijk wat kerstkaarten aan het maken en terwijl ik een stukje Magnolia Lane DSP aan het inkleuren was, dacht ik.... waarom maak ik er geen filmpje van? In dit filmpje maak ik samen met jullie het kerstkaartje af.


En? Wat vind je er van? Zo zie je maar wat kleur kan doen en dat je het Designer Series Paper voor elke gelegenheid kunt gebruiken, dus ook voor kerstkaarten.

Stampin' Up! kerstkaart met Magnolia Lane dsp

Als basis heb ik een kaart genomen van Mossy Meadow cardstock. Daarbovenop heb ik een mat Magnolia Lane Designer Series Paper geplakt, maar eerst heb ik de oorspronkelijke witte bloemen ingekleurd met de Real Red Stampin' Blends. Echt super eenvoudig om te doen. En is het niet grappig dat de magnolia's nu ineens op kerststerren lijken? De tekst Merry Christmas komt uit de Snowman Seasons stempelset en heb ik heat embost met de nieuwe Shimmer Black Stampin' Emboss poeder. Deze is niet alleen mooi diep zwart, maar er zit ook een glittertje in.

Stampin' Up! kerstkaart met Magnolia Lane dsp

Is het glimmertje niet super? Ik heb trouwens een strookje Real Red cardstock gebruikt om op te embossen. De banner met de tekst heb ik met de zwarte Dimensionals op de kaart geplakt. Ik gebruik de zwarte Dimensionals voornamelijk op kaarten met een donkere ondergrond, want als je de kaart dan van opzij bekijkt, zie je de dimensionals niet zitten. Omdat ik een donkere basiskaart heb gebruikt, heb ik aan de binnekant van de kaart een extra mat toegevoegd. Deze heb ik bestempeld met de Good Morning Magnolia stempelset en daarna heb ik de magnolia ingekleurd met de Stampin' Blends in de kleuren Real Red en Old Olive.

Stampin' Up! kerstkaart met Magnolia Lane dsp

Bestellen: 
Heb je vragen over deze kaart en/of the Stampin' Up! producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. Je kunt ook je bestelling plaatsen in mijn webshop.

Betaling:
Je kunt bij mij betalen via een Tikkie, een Ideal link of door overschrijving. Bestel je in mijn webshop, dan dien je hier een credit card te gebruiken.

Heel veel stempelplezier!




Gebruikte producten:

Versamark Pad
[102283]
€ 11,50



Geen opmerkingen:

Een reactie posten