maandag 2 maart 2020

Geweldig nieuws en de You Can Create It Kit

Als je mijn blog volgt, weet je dat vanaf het eerste moment dat de You Can Create It kit in 2017 naar Nederland kwam ik daar een hele grote fan ben. Ik heb geen enkele kit gemist en elke maand heb ik netjes mijn project wat ik gemaakt heb geplaatst op mijn blog. Jarenlang heb ik mijn kit aangeschaft bij Hélène, maar ik heb groot nieuws! Ben je er klaar voor?

Vanaf het nieuwe kwartaal zal de kit niet meer via Hélène verkrijgbaar zijn, maar ga IK jullie deze aanbieden. Jaaaaaaa, je leest het goed! Vanaf nu is de kit via mij verkrijgbaar! Is dat niet geweldig? Ik heb er zoveel zin in om jou dit feestje in de brievenbus te mogen sturen!

Bestellen:
De kit kost € 17,50 per kwartaal en dit is inclusief de verzendkosten. Wil jij de aankomende You Can Create It kit bij mij bestellen? Vul dan snel onderstaand formulier in.

Formulier: https://forms.gle/hZH2boiNAkHAiZ6C6

Wil jij meer weten over de You Can Create It kit? Klik dan hier of stuur mij een mailtje op danielle.kassing@gmail.com. Wil je weten wat er dit kwartaal in de kit zat? Klik dan op onderstaand filmpje, want hierin pak ik de kit samen met jou uit!


En wil je nu eindelijk zien wat ik met de  maandevelop van de maand februari heb gemaakt? Dit zat in de kit.


In het pakketje zat een stuk Pool Party cardstock, Petal Pink cardstock, Champagne Foil, een stukje Parisian Blossoms Specialty Designer Series Paper en wat Champagne Rhinestones.

Ik heb met dit setje de volgende giftcard en kaart gemaakt.

Stampin' Up! Parisian Blossom Suite

Als eerste heb ik een giftcard gemaakt. Hiervoor heb ik een een Petal Pink basiskaart van 29 cm bij 10,5 cm genomen en deze heb ik gerild op 14,5 cm en op 24 cm. Het stukje van 5 cm breed heb ik naar binnen gevouwen en aan de achterkant strak langs de buitenste randjes vast geplakt zodat er een pocket onstond (ik heb er eerst een hapje uitgehaald met de 1" circle punch, maar dit is niet perse nodig). Op de voorkant heb ik een mat Champagne Foil geplakt van 9 cm bij 10 cm en daarop heb ik een mat Parisian Blossom Specialty DSP geplakt van 9,5 cm bij 8,5 cm. Als laatste heb ik een strookje Petal Pink cardstock genomen en hierop heb ik de tekst uit de gratis Sale-A-Bration Thoughful Blooms stempelset gebruikt. Aan de binnenkant van de kaart heb ik een mat Whisper White cardstock geplakt van 14 cm bij 10 cm en hierop heb ik ook dezelfde stempelset gebruikt om het randje te stempelen in Lovely Lipstick. Als je goed kijkt, zie je de prachtige Champagne Rhinestones op de kaart.

Stampin' Up! Parisian Blossoms Stampin' Up! Parisian Blossoms

Voor de tweede kaart heb ik het stuk Pool Party cardstock genomen en deze heb ik op maat gesneden (10 cm bij 14 cm) en op de basiskaart van Whisper White geplakt (21 cm bij 14,5 cm, gerild op 10,5 cm en dubbel gevouwen). Daarna heb ik het stukje Parisian Blossom Specialty DSP genomen en deze heb ik op een mat Whisper White cardstock geplakt. Hoe groot hij precies is geworden weet ik niet (sorry), maar ik heb het op mijn gevoel op maat gesneden met de Mini Paper Cutter (die je op dit moment gratis ontvangt als je lid wordt van mijn team en het starterspakket besteld. Klik hier voor meer informatie), nadat ik het DSP erop had geplakt. Ik heb beide overgebleven stukken Champagne Foil en DSP gewoon op de kaart geplakt naar gevoel. De Eiffeltoren is gestanst met de Parisian Dies en daarna heb ik hem gesponst met de Frost White Shimmer Paint. Ik denk dat de Champagne Shimmer Paint net ietsjes beter gepast zou hebben, maar helaas heb ik die niet in mijn bezit. Het resultaat vind ik echt prachtig geworden.

Stampin' Up! Parisian Blossoms Stampin' Up! Parisian Blossoms

Dit waren mijn projecten voor februari! Ik ben echt super blij met het resultaat en ik kijk al uit naar wat ik met de volgende envelop wil gaan maken.

Wil jij volgende kwartaal ook aan de slag met de nieuwe You Can Create It kit? Vul dan het formulier in en ik zal ervoor zorgen dat er voor jou een kit op 15 april op de bus gaat. Ik kijk er nu al naar uit om er voor jou een feestje van te maken.

Heb je vragen over mijn projecten en/of de Stampin' Up! producten die ik heb gebruikt? Wil je deze producten bestellen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.

Heel veel stempelplezier!



Gebruikte producten:

Parisian Dies
[151463]
€ 33,00




4 opmerkingen:

  1. Super trots op jou schatje! You can create this💋

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toen je op fb melde dat je een verrassing had, dacht ik dit gelijk! Ik wens je veel succes, helaas ben ik al met Anne-Marie in zee gegaan

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel. Ik probeerde al een hintje te geven hihi. En niks helaas hoor. Het gaat erom dat dit feestje ook bij jou op je deurmat mag vallen.

      Verwijderen