donderdag 26 maart 2020

Global Creative INKspirations blog hop


Welkom bij de maandelijkse Global Creative INKspirations Blog Hop! Het thema van deze maand is "Pasen". Voordat ik je laat zien wat ik gemaakt heb, wil ik graag even onze internationale bezoekers het volgende vragen.

Are you visiting my blog, but not able to read Dutch? Please hit the Translate button on the right side of my blog and this page will be translated for you in your Native language.

Toen ik hoorde dat het thema Pasen zou zijn, wist ik meteen wat ik wilde gaan maken. Ik heb namelijk onlangs de geweldige stempelset Welcome Easter besteld en ontvangen. Deze set is niet alleen super om paasprojecten mee te maken, maar denk ook eens aan baby-/kinderkaarten.


Is hij niet geweldig? Ja echt he? Naast deze stempelset heb ik voor mijn project het tasje uit de All Dressed Up Dies gebruikt. Ik heb het tasje en de riempjes eerst uitgestanst uit een stuk Soft Suede cardstock. Uit een stukje Silver Foil heb ik het knoopje en de gespjes gestanst. Voordat ik het tasje in elkaar heb geplakt heb ik hem met de Basket Weave 3D Embossing folder door mijn stansmachine gehaald. Zo lijkt het net alsof dit een rieten rugtasje is.


Stampin' Up! Welcome Easter

Het schaapje heb ik ingekleurd met de Stampin' Blends in de kleuren Smokey Slate dark en light, Petal Pink light, Basic Black dark en Flirty Flamingo dark. Daarna heb ik hem uitgeknipt en op het tasje geplakt. 

Voor de tekst "Have a wonderful Easter!" heb ik eerst een strookje Whisper White cardstock gesneden van krap 1 cm breed. Daarna heb ik de tekst erop gestempeld en door het strookje vanaf de bovenkant in de gleuf te doen heb ik het voor elkaar gekregen om het strookje langer te maken dan dat de pons eigenlijk is. Zoals ik het op dit moment omschrijf, klinkt het een beetje gek, maar ik denk dat als je dit gaat doen dat je het ineens zult begrijpen. 

Stampin' Up! Welcome Easter

In dit tasje kun je echt van alles stoppen, maar ik denk dat ik er een paar paaseitjes in zal doen. Hoe leuk om dit iemand te geven, toch? 

Helaas lukt het Tatiana Tobin door omstandigheden niet om mee te doen met de blog hop deze maand, maar wil je meer inspiratie opdoen? Hop dan snel verder naar de site van Angie McKenzie! Ik ben reuze benieuwd wat zij gemaakt heeft! Heel veel plezier met hoppen!

Bestellen:
Heb je vragen over mijn project en/of de Stampin' Up! producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur  mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. Plaats je een bestelling van € 60,= of meer, dan kun je nog steeds een gratis producten uitzoeken uit de Sale-A-Bration brochure. 

Voor meer inspiratie, hop snel naar Angie McKenzie!

Heel veel stempelplezier!









Gebruikte producten:

2 opmerkingen:

  1. I LOVE this stamp set, too! Love the little black sheep that you made. The woven backpack is so cute. As always thanks for the inspiration, Danielle. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I LOVE this stamp set, too! Love how you color the little black sheep... it is so adorable on the basket weave backpack. I feel a CAS(e) coming on... Thanks for the inspiration as always, Danielle! xx

    BeantwoordenVerwijderen