donderdag 26 maart 2020

Stampin' Up! Sunburst mannenkaart YCCI kit

De hele kaartenwereld staat op zijn kop door de Scrappystriptechnique van Bruno Bertucci uit Australië. Geïnspireerd door deze techniek liep ik tegen de Sunburst techniek aan, een techniek uit de oude doos. In mijn nieuwe filmpje laat ik je zien hoe je deze techniek gebruikt.


Als basis voor deze kaart heb ik de extra producten uit de You Can Create It kit gebruikt (kwartaal 1). Zoals jullie waarschijnlijk wel weten, ben ik fan van het eerste uur van deze kit. Het voelt dan ook nog steeds super bijzonder dat ik gevraagd ben om de kit over te nemen van Hélène den Breejen. Vanaf nu kun je bij mij de nieuwe kit bestellen. 

Wat is de You Can Create It kit?
De Mach was drauss kit (You Can Create It kit) is een aantal jaren geleden opgezet door Anja Luft en Heike Fallwickl uit Duitsland. Zij stellen elk kwartaal de kit samen en ik mag jullie deze kit in Nederland aanbieden. 

Wat zit er in de You Can Create It kit?
Wat er precies in zit, is elk kwartaal weer een verrassing. Je ontvangt van mij een brievenbusdoosje met daarin een drietal enveloppen met verschillende materialen (denk hierbij aan cardstock, DSP, lint of embellishments). Voor elke maand eentje. Met de materialen die er in zitten, kun je een project maken. Naast deze drie enveloppen, vind je in de kit ook nog extra materialen. Denk hierbij aan bijvoorbeeld extra cardstock en andere extra's. 

Wat kost de You Can Create It kit?
De kit kost € 17,50 per kwartaal en dit is inclusief de verzendkosten van een brievenbusdoosje (met track and trace). De kit wordt rond 15 april op de brievenbus gedaan.

You Can Create It kit bestellen?
Wil je de kit bestellen? Klik dan hier om naar het bestelformulier te gaan. 

Stampin' Up! Well dressed

De Sunburst techniek zie je op de achtergrond van de kaart. Neem 5 stroken DSP (in dit geval de Neutrals 6" x 6" DSP) van 4 cm bij 15,2 cm (de 15,2 cm is al de breedte van het DSP). Neem deze stroken en snij deze doormidden over het diagonaal van de ene hoek naar de andere hoek. 

Met deze stroken maak je de sunburst op een mat Whisper White cardstock van 10 cm bij 14 cm. Tussen de stroken heb ik zelf wat wit ruimte gelaten. Alles wat buiten de marges van de cardstock valt, knip je gewoon af. 

Stampin' Up! Well dressed

Met de Layering Circles Dies heb ik een scalloped circle gestanst uit een stuk gekleurd cardstock en een cirkel uit een restant stukje Whisper White cardstock. De das en de hoed komen uit de gratis Sale-A-Bration stempelset Well dressed. Deze set kun je gratis meebestellen bij een bestelling van € 60,=. De tekst 'De liefste wensen speciaal voor jou' komt uit de gratis Sale-A-Bration stempelset Special voor Jou. Sale-A-Bration duurt tot en met 31 maart 2020.

Stampin' Up! Well dressed

Bestellen:
Heb je vragen over deze kaarten en/of de Stampin' Up! producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen en nog gebruik maken van de Sale-A-Bration? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. 

Betalen:
Via een betaallink, overschrijving of Tikkie.

YCCI kit:
Vanaf nu bij mij verkrijgbaar via deze link 

Heel veel stempelplezier!





Gebruikte producten:




Geen opmerkingen:

Een reactie posten