zaterdag 28 maart 2020

Stampin' Up! Bonanza Buddies Funfold - NL

Vandaag heb ik een extra filmpje voor jullie. De hele dag heb even mijn zorgen opzij gezet en heb ik heerlijk genoten van het zonnetje. Dat verdient een vrolijk kaartje.


Wat is de Bonanza Buddies Bundle toch een super leuke, vrolijke set he! En doordat de set zich heerlijk leent om vrolijke kleurtjes te gebruiken, wordt de set alleen nog maar vrolijker.

Voor deze kaart heb ik een super eenvoudige funfold gebruikt.

Stampin' Up! Bonanza buddies bundle

Wil je precies weten hoe ik dit kaartje gemaakt heb? Hierbij de werkbeschrijving:
  1. Neem een stuk cardstock van 21 cm bij 14,5 cm en ril deze met de lange zijde aan de bovenkant op 10,5 cm.
  2. Snij met de lange zijde boven een strook van 3 cm van het cardstock af.
  3. Neem deze  strook en ril deze met de lange zijde boven op 3 cm.
    Knip aan de tegenoverliggende zijde een banner. Plak dit stuk in het midden van de achterzijde van de kaart, zodat het over de voorkant heen klapt.
  4. Neem het stuk Whisper White cardstock van 7 cm bij 14 cm en bestempel deze met de Bonanza Buddies stempelset stempelset. Ik heb voor bovenstaande kaart de kleuren Memento black, Grapefruit Grove, Mango Melody en Bermuda Bay gebruikt. Voor de kaart met de koala heb ik Smoky Slate gebruikt ipv Memento Black inkt. 
  5. Plak dit stuk op de voorkant van de kaart. 
  6. Neem het stuk Whisper White van 10 cm bij 14 cm en stempel de kadootjes rechts aan de onderkant in dezelfde kleuren. Plak dit geheel aan de binnenkant van de kaart.
  7. Stans met de Layering Circle Dies een scalloped circle van het gekleurde cardstock en met een gewone cirkel van Whisper White. Stempel de tekst op het rondje en plak eerst beide cirkels op elkaar en dan op de banner (al dan niet met Stampin' Dimensionals). 
  8. Neem een restant stukje Whisper White en stempel hierop de feesthoedjes. Stans ze uit met de Bonanza Dies en plak ze naast de tekst. 
Stampin' Up! Bonanza Buddies Bundle

Ik heb voor de voorkant van deze kaart de Bonanza Buddies stempelset gebruikt, maar in principe kun je natuurlijk elke stempelset gebruiken die je wilt. Onderstaande kaart heb ik gemaakt met de gratis stempelset Thoughful Blooms uit de Sale-A-Bration. Deze stempel mag je t/m 31 maart gratis mee bestellen bij een bestelling van € 60,=. Dus wil je deze set ook graag ontvangen? Bestel dan snel, want de Sale-A-Bration is bijna voorbij en OP = OP!

Stampin' Up! Thoughtful Blooms

Bestellen:
Heb je vragen over deze kaart en/of de Stampin' Up! producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen en nog gebruik maken van de Sale-A-Bration? Stuur je bestellling naar danielle.kassing@gmail.com en ik verzorg deze graag voor je.

Betalen:
Via een betaallink, door overschrijving of een Tikkie.

Heel veel stempelplezier!




Gebruikte producten:

Paper Trimmer
[152392]
€ 30,00





Geen opmerkingen:

Een reactie posten