woensdag 1 april 2020

Stampin' Up! NIEUW, de siertuin-collectie!

Ik heb groot nieuws! Vanaf vandaag is de geweldige Siertuin-collectie in de voorverkoop gegaan. Deze prachtige producten komen in de jaarcatalogus te staan, maar zijn nu al verkrijgbaar. Dus haal de lente/zomer in huis en bekijk hoe deze collectie eruit ziet!





Prachtig he! Ik ben echt helemaal weg van de nieuwe Nederlandse stempelset Bedanken in Stijl. Vooral in deze periode zijn er veel mensen die wij willen bedanken. En daardoor geïnspireerd heb ik dit kaartje gemaakt met behulp van de Stamparatus. 

Stampin' Up! Bedanken in stijl

Ik heb een mat van Whisper White cardstock genomen van 14,5 bij 10,5 cm en daar heb ik in de kleuren Mango Melody, Garden Green, Coastal Cabana, Pacific Point en Melon Mambo de teksten Bedankt voor alles gestempeld. Ik heb hiervoor de Stamparatus gebruikt met de Hinge-step techniek. Wil je weten hoe deze techniek werkt? Bekijk dan dit filmpje.


Daarna heb ik het stuk cardstock op maat gesneden (sorry, ik heb niet de precieze maten, maar de breedte is ongeveer 8 cm). Alhoewel, ik heb de 14,5 cm gelaten zoals het is, maar ik heb de witte ruimtes links en rechts van het woord bedankt weggesneden. Daarna heb ik een restantstrook Basic Black genomen en met de Ornate Border Stansen heb ik daar dit prachtige randje gestanst. Dit heb ik onder het cardstock geplakt en dit heb ik in zijn geheel op een basiskaart geplakt.

Stampin' Up! Bedanken in stijl

Bestellen:
Ben jij ook zo enthousiast over de Siertuin-collectie? Bestel dan nu! Stuur een mail naar danielle.kassing@gmail.com en ik verzorg je bestelling graag.
Voor € 5,95 wordt de bestelling direct vanuit het magazijn bij jou thuis afgeleverd door UPS. De stempelset Bedanken in Stijl en de Ornate Border Stansen kun je als bundle bestellen met een korting van 10%.

Betaling:
Je kunt bij mij betalen via een betaallink, via een bankoverschrijving of via een Tikkie.

Heel veel stempelplezier!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten