donderdag 2 april 2020

Stampin' Up! You Can Create It maart 2020

Wat een bijzondere You Can Create It blog is dit vandaag! De laatste keer dat ik als "klant" mijn projecten laat zien die ik met de You Can Create It kit van het eerste kwartaal heb gemaakt. Want vanaf nu neem ik het stokje over van Hélène den Breejen en kun je bij mij de nieuwe kwartaalkit bestellen.

Wat is de You Can Create It kit?
De YCCI kit is een kit die elk kwartaal uitkomt. Je ontvangt van mij een met zorg ingepakt brievenbusdoosje met daarin 3 maandenveloppen met daarin Stampin' Up! materialen waarmee je in combinatie met je eigen materialen een project kunt maken. Elke maand zal er iets anders in zitten, zoals bijvoorbeeld cardstock, Designer Series Paper, lint, embellishments, etc. Naast deze enveloppen zal er ook extra materiaal in de kit zitten. Dit is elk kwartaal weer anders. En tot nu toe werd ik elke keer weer verrast door wat er extra in de kit zat.

Wat kost de You Can Create It kit?
De kit kost € 17,50 per kwartaal. Dit is inclusief de verzendkosten. Ik verstuur de kit met een brievenbusdoosje en met een Track and Trace code die je per mail zult ontvangen.

Hoe bestel ik de You Can Create It kit?
Je kunt de kit bestellen door hier te klikken om naar het bestelformulier te gaan. Je kunt mij ook een mail sturen op danielle.kassing@gmail.com

 

Nou ik heb genoeg gekletst. Wil je zien wat ik met de materialen van deze maand heb gemaakt (zie de linkerfoto)?

Stampin' Up! Best Dressed


Deze Kraft Pillow Box zat in de maandenvelop samen met de Best Dressed Tassel en wat witte Bakers Twine. Ik heb de Best Dressed stempelset gebruikt om dit doosje aan te kleden, waardoor het een superleuke giftbox is geworden. Ik heb wel stiekem het Twine omgewisseld voor wat lint, maar dat was meer omdat ik het lint toevallig voor mij had liggen. Ik ben echt dol op die stipjes. En eerlijk gezegd? De Pillow Box is geen onbekende voor mij, maar ik heb er nog nooit iets mee gemaakt tot nu toe. En dat vind ik nu zo leuk aan de kit, want je maakt kennis met nieuwe materialen, waarmee jeiets moois kunt maken.

In de kit zaten nog een heleboel extra materialen zoals je bovenaan op de rechterfoto kunt zien. Deze projecten heb ik daar nog van gemaakt.

 


Ik ben echt superblij met alle projecten. En ik heb nog zelfs nog product genoeg over om nog meer projecten te maken. Ik ben nog op een project aan het broeden om de brads te gebruiken, maar stiekem zijn ze eigenlijk te mooi om te gebruiken, hihi...De Sunburst mannenkaart had ik jullie al eerder laten zien. Klik op de foto hieronder om naar mijn tutorial te gaan.


Bestellen:
Wil je de YCCI kit bestellen? Stuur dan nu een mail naar danielle.kassing@gmail.com en ik zorg ervoor dat de kit naar jou toe wordt gestuurd. En heb je hier vragen over, dan kun je deze uiteraard ook stellen op bovenstaand mailadres.

Heel veel stempelplezier!



Gebruikte producten:




Geen opmerkingen:

Een reactie posten