zaterdag 27 juni 2020

Lovely Stampers Video Hop - Pampered Pets hondenhok


Welkom bij de allereerste video hop van de Lovely Stampers! Wat super leuk dat je een kijkje komt nemen. Het thema van deze hop is de nieuwe jaarcatalogus. Wil je mijn tutorial zien? Klik dan op onderstaande foto om naar YouTube te gaan. 

Stampin' Up! Pampered Pets bundle video hop

Toen ik aan het bedenken was, wat ik voor deze hop zou willen gaan maken, was al vrij snel duidelijk dat ik met de Playful Pets Suite aan de gang wilde. Ik heb de Pampered Pets bundle voor moederdag gekregen van de kinderen en sindsdien zijn er al heel wat projecten voorbij gekomen. Voor het project van vandaag wilde ik heel graag een hondenhokje maken. Dit is het hokje geworden. 

Stampin' Up! Pampered Pets bundle video hop

Een hondenhokje kun je op vele manieren maken, maar ik wilde het zo makkelijk mogelijk na te maken maken, dus heb ik als basis het welbekende Milk Carton model genomen. Het enige verschil is, dat ik de bovenkant niet tegen elkaar heb geplakt maar op elkaar. 

Om dit hokje te maken heb je het volgende nodig:
  • Neem een heel vel A4 gekleurd cardstock als basis voor je Milk Carton
  • Ril deze met de lange zijde boven op 7 cm - 14 cm - 21 cm en 28 cm
  • Draai het cardstock en kwartslag en ril met de korte zijde boven op 7 cm - 14 cm en 19 cm
  • Draai het cardstock terug naar de lange zijde boven (de smalle strook tot aan de eerste rillijn zit bovenaan) en ril op 10,5 cm en 24,5 cm tot aan die eerste rillijn. Dit zijn twee hulprillijnen
  • Neem een liniaal en een rilpen en ril een diagonale lijn van de linker benedenhoek (van de tweede rillijn naar beneden) naar het onderste puntje van de hulprillijn. Ril daarna een diagonale rillijn van de rechterhoek (van de tweede rillijn naar beneden) naar de hulprillijn. Je hebt een soort driehoek gerild Dit herhaal je ook in het vlak onder de andere hulprillijn (zie video).
  • Vouw alle rillijnen
  • Knip de onderste vierkanten in tot aan de onderste rillijn en verwijder het kleine rechthoekje aan de plakstrook. 
  • Verwijderd aan de bovenkant de twee vlakjes waar de hulprillijn in zit en het bovenste vierkantje op de plakstrook. 
  • Plak nu het doosje in elkaar.
  • Aan de bovenkant heb ik vier magneetjes gebruikt om het doosje dicht te maken, maar dit kun je ook met een lintje, klittenband of zelfs door dicht te plakken als je geen magneetjes hebt. 
  • Om het doosje te versieren, heb ik de Playful Pets DSP gebruikt en hiervan heb ik 4 vierkantjes gesneden van 6,5 cm bij 6,5 cm. Deze heb ik op het doosje geplakt
  • Voor de ingang van het hondenhokje heb ik de Stitched Nested Label dies gebruikt en een stukje  Basic Black cardstock. 
  • Als laatste heb ik het hondje gestempeld op een restant stukje Whisper White cardstock en daarna heb ik deze ingekleurd met de Stampin' Blends. Ook heb ik de tekst en het etensbakje gestempeld en op het doosje geplakt. 
Stampin' Up! Pampered Pets bundle video hop

De Pampered Pets bundle bestaat uit de Pampered Pets stempelset en de Pets Dies. Als je beiden samen als bundle koopt, ontvang je een korting van 10%. Wil je deze bundle bij mij bestellen? Stuur mij dan een mail op danielle.kassing@gmail.com 
Doe je voor 31 juli een bestelling van € 60,= of meer, dan neem ik de verzendkosten voor mijn rekening. 

Wil je nog meer inspiratie opdoen? Ga dan snel verder naar de video's van mijn teamgenootjes!





Danielle Kassing - je bent hier


Ik wens je heel veel plezier bij het kijken! Ook zouden wij het heel leuk vinden als je je abonneert op onze kanalen, zodat wij nog meer video's voor je kunnen blijven maken. 

Heel veel stempelplezier!





Wil jij de nieuwe You Can Create It kwartaal kit bestellen (kostsen € 17,50 inclusief verzending)? Klik op onderstaande foto om naar het bestelformuier te gaan. Wil je hier meer over weten? Klik dan hier





Geen opmerkingen:

Een reactie posten