woensdag 1 juli 2020

Nieuwe actie - de Bonusdagen zijn terug!

Vanaf vandaag t/m 3 augustus kun je gratis tegoedbonnen verdienen bij je bestelling. Hoe werkt dit?

Bij elke € 60,= aan bestellingen ontvang je een tegoedbon (code) en deze code heeft een waarde van € 6,=. Doe je een bestelling van € 120,=, dan ontvang je twee bonnen, oftewel een tegoed van € 12,=, en ga zo maar door.

Deze bonnen kun je vanaf 4 augustus t/m 31 augustus inleveren en dan ontvang je de waarde van je bonnen als korting op je bestelling.

Bestellen:
Wil jij een bestelling plaatsen en gratis tegoedbonnen verdienen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.

Als jouw bestelling in aanmerking komt voor een tegoedbon, vergeet dan niet mijn verjaardagsaanbieding. Want tot en met 31 juli neem ik bij bestellingen vanaf € 60,= namelijk de verzendkosten (ad € 5,95) voor mijn rekening. Dus je ontvangt niet alleen een tegoedbon t.w.v. € 6,= van Stampin' Up!, maar zorg ik er persoonlijk ook nog voor dat je bestelling gratis bij jou thuis wordt afgeleverd.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten