donderdag 2 juli 2020

Stampin' Up! You Can Create It kit juni


Hallo allemaal! Het is 2 juli, dus de hoogste tijd om jullie te laten zien wat ik met de You Can Create It kit van juni gemaakt heb. De materialen die deze maand in mijn envelop zaten zie je op de linker foto. In de kit zaten ook nog wat extra materialen en die zie je op de rechter foto. 


Als eerste heb ik het rechterstuk Ornate Garden DSP genomen en deze heb ik ingekleurd met de Stampin' Blends in de kleuren Calypso Coral, Daffodil Delight en Old Olive. Ik heb bewust gekozen voor de kleuren die er in deze prachtige Suite zitten, maar je kunt natuurlijk elke kleur nemen die je maar wilt. Zo maak je echt een uniek stukje DSP. 

Stampin' Up! Ornate Garden dsp YCCI kit

Van de restant materialen uit de kit heb ik nog een soort van kaart/mini-album gemaakt. Ik heb hiervoor de Assorted Memories en More cards gebruikt. Als basis heb ik twee van de kleine envelopjes in elkaar geplakt en versierd met het cardstock en DSP uit de kit. Het bijpassende kaartje zelf heb ik doormidden gesneden en deze heb ik bestempeld met de Pluk de Dag stempelset. Ik wilde jullie heel graag laten zien hoe je heel makkelijk van enveloppen een speciale kaart en/of mini-album kunt maken. 

Stampin' Up! Ornate Garden Suite

En als je het mapje openklapt, zie je dit!

Stampin' Up! Ornate Garden Suite Stampin' Up! Ornate Garden Suite


Ben jij nieuwsgierig naar wat anderen met de materialen van de maand  juni hebben gemaakt? Dit zijn de projecten van een aantal kit bestellers:

Mary:




Lida:






Irma:



Het You Can Create It team heeft ook een aantal projecten gemaakt. Hierbij een foto van het project en een link naar de website van mijn collega's!



























Alanna:









Jolan:


Wat zijn er super veel leuke projecten gemaakt he! Ze zijn allemaal stuk voor stuk prachtig!

Bestellen: 
Heb je vragen over mijn project en/of de Stampin' Up! producten die ik hiervoor heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. 

YCCI kit bestellen:
Je kunt je ook al de nieuwe kit voor het derde kwartaal van dit jaar nog bestellen. De kit kost € 17,50 en dit is inclusief de verzendkosten in een brievenbusdoosje met Track & Trace. Klik op onderstaande foto om naar het bestelformulier te gaan. 


Ik wens je een hele fijne dag toe en graag tot een volgende keer!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten