woensdag 26 augustus 2020

Stampin' Up! Box of Sunshine samen met Marit tutorial

He hallo, wat leuk dat je een bezoekje brengt aan mijn blog. Vandaag heb ik een heel speciaal filmpje voor jullie. Samen met Marit, of nou ja Marit doet eigenlijk het belangrijke werk hihi, maak ik 2 kaartjes uit de Paper Pumpkin Box of Sunshine. Kom je snel een kijkje nemen?


Wat doet ze het goed he! Wat ben ik een super trotse moeder! Dit geeft ook maar weer aan dat deze Box of Sunshine voor iedereen te doen is. Heb je geen ervaring met stempelen? Volg dan de beschrijving en je komt er vanzelf. Heb je zelf juist heel veel ervaring? Gebruikt dan materialen om er je eigen draai aan te geven. Volgende week zal ik jullie andere projecten laten zien die ik met deze materialen heb gemaakt. . 

Dit zijn de twee kaarten die Marit gemaakt heeft volgens de beschrijving. 

Stampin' Up! #sharesunshine

Stampin' Up! #sharesunshine

Zeg nu zelf! Deze zijn toch echt prachtig! Hier wordt je toch vrolijk van. Naast deze twee kaarten zijn er nog twee kaarten die je kunt maken. Met de kit kun je er 2 van elk maken, dus in totaal 8 kaarten en dan is er zelfs nog materiaal over om nog meer projecten te maken in combinatie met je eigen materialen. 

Deze all-inclusive kit is op dit moment verkrijgbaar zolang de voorraad strekt voor € 26,= exclusief verzending. In deze kit zitten alle materialen die je nodig hebt voor deze kit. Het enige wat je nog nodig hebt is een clearblock om te stempelen maar verder helemaal niets. Zelfs de stempelset, inkt, lijm (gluedots) en de mini Stampin' Dimensionals zitten erbij.  

Bestellen:
Wil je de kit bestellen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik verzorg je bestelling graag. Wil je de kit liever rechtstreeks in mijn webshop bestellen? Klik dan op onderstaande foto om rechtstreeks naar mijn webshop te gaan. 


Heel veel stempelplezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten