maandag 23 november 2020

Stampin' Up! Gnome huisje - tutorial

Ik raak maar niet uitgespeeld met de Gnome for the Holidays stempelset. Die gnoompjes zijn echt geweldig. Ik was met de stansen van de mini curvy keepsakes box bezig en toen kwam het idee ineens naar boven om deze twee geweldige producten met elkaar te combineren. In deze tutorial zie je hoe ik een inieminie gnome huisje maak.


Normaal gesproken schrijf ik altijd een werkbeschrijving in mijn blog, maar voor dit huisje is dat haast niet nodig. Hierbij dan toch maar een kleine omschrijving voor de zekerheid.
Het doosje stans je in zijn geheel uit een stuk Whisper White cardstock van 14 cm bij 14 cm met de Mini Curvy Keepsakes Box stansen. Daarna bestempel je de flappen van het doosje met de boomstam uit de Gnome for The Holidays stempelset en met een van de bomen uit de Perfectly Plaid stempelset. 

Stampin' Up! Gnome for the Holidays

Daarna stempel je het gnoompje op een restant stukje Whisper White en deze kleur je in met de Stampin' Blends en knip je uit. Het boomstammetje kleur je ook in met de Stampin' Blends. Als laatste snij je het raampje uit de deur en de gloeilampjes uit het cardstock. Hierachter plak je een stukje Vellum. Je vouwt het doosje dicht en in het doosje stop je een theelichtje op batterijen. Als laatste plak je het gnoompje aan de voorkant van het huisje dmv een klein stukje Whisper White. Als je het theelichtje aandoet, dan is dit het resultaat. 

Stampin' Up! Gnome for the Holidays

Dit is toch te schattig voor woorden of niet? 

Bestellen:
Heb je vragen over dit project en/of de Stampin' Up! producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. 

Heel veel stempelplezier!





Wil jij dit geweldige workshoppakket voor thuis bestellen?
Klik dan op onderstaande link om naar het bestelformulier te gaan:





Geen opmerkingen:

Een reactie posten