vrijdag 18 december 2020

Nieuw in mijn webshop! Betalen met PayPal

 


Ik heb net het geweldige nieuws binnen gekregen, dat je vanaf vandaag niet alleen maar met een creditcard kunt betalen in mijn webshop, maar ook met PayPal. 
PayPal is een veilige manier van betalen en je kunt gratis een account aanmaken! Is dat niet geweldig!


Een PayPal account kun je koppelen aan je bankgegevens en hierdoor kun je gemakkelijk, snel en veilig betalingen uitvoeren. Heb je nog geen PayPal account? Door middel van de foto tutorial hieronder leg ik je graag uit hoe je dit kunt doen. Heb je nog vragen? Schroom dan niet om mij een mail te sturen op danielle.kassing@gmail.com

Foto 1: 
Google op "PayPal account aanmaken" en kies voor PayPal.com (zie de pijl)


Foto 2: 
Je komt terecht in dit scherm. Kies hier rechtsbovenin voor aanmelden.


Foto 3: 
In dit scherm kies je voor de optie die van jou van toepassing is (dit zal veelal privé rekening zijn) en je drukt op doorgaan 


Foto 4: 
Vul in dit scherm je telefoonnummer in en klik op volgende




Foto 5:
Stel je profiel in door alle gegevens in te vullen. In dit scherm kies je ook een wachtwoord. Als je klaar bent, klik je op volgende. 



Foto 6:
Voeg je gegevens toe aan dit scherm en bevestig de Gebruikersovereenkomst. Je kunt er ook voor kiezen of je wel of geen promoties via email wilt ontvangen. Klik op akkoord en rekening openen.






Foto 7:
Het is je gelukt om een account aan te maken. Klik nu op de button "aan de slag" bij de optie Shoppen met PayPal.



Foto 8:
In dit scherm koppel je je account met je bankrekening waarmee je de betalingen wilt verrichten. Nadat je het IBAN nummer hebt ingevuld klik je op voeg een bankrekening toe. 


Foto 9:
Je komt nu terecht in dit scherm waarin al je gegevens staan. Als je het met deze gegevens eens bent klik je op accepteren en doorgaan. 


Foto 10:
Je account is nu klaar voor gebruik in bijvoorbeeld mijn webshop.



Heb je vragen? Stel ze gerust door mij een mailtje te sturen op danielle.kassing@gmail.com. Ik ben in ieder geval heel blij met deze optie naast de credit card. 

Fijne dag!









Geen opmerkingen:

Een reactie posten