zaterdag 2 januari 2021

Stampin' Up! You Can Create It kit december 2020


Allereerst...... de allerbeste wensen voor 2021! Na een bijzonder jaar, hoop ik dat we dit jaar weer mooie dingen mogen meemaken. Zo op de tweede dag van het nieuwe jaar wil ik je ook graag laten zien wat ik zelf gemaakt heb met de december materialen uit de You Can Create It kit. Dit waren de producten die in de December envelop zaten. 


De Gusseted Mosaic Cellophane bag uit de envelop heb ik eerst gevuld met een stuk Designer Series Paper, zodat je dit zakje heel makkelijk kunt vullen met een kadootje of misschien beter nog met wat lekkers. Leuk om te geven! Met een clipje heb ik een drietal banners in verschillende maten aan de bovenkant vastgemaakt en als laatste heb ik deze banners versierd met deze sneeuwflokken gestanst met de So Many Snowflakes Dies. Deze stansenset is echt geweldig!

Stampin' Up! So Many Snowflakes Dies

Met de rest van de materialen uit de envelop heb ik dit super schattige kaartje gemaakt. Het ezeltje is alvast een sneak peek van de Sale-A-Bration die over een paar dagen van start gaat. Deze stempelset, Darling Donkeys, kun je gratis uitzoeken bij een bestelling van € 60,=. Is dat niet geweldig! En is het ezeltje niet super schattig? Het Balmy Blue Glimmer Paper geeft echt wat extra's aan de kaart vind je ook niet?

Stampin' Up! Darling Donkeys

Ik ben echt verliefd op de ezeltjes uit de stempelset. 

Wil jij weten wat anderen met de You Can Create It kit gebruikt hebben? Kijk dan snel hieronder.

Lida:       



Het You Can Create It team heeft ook een aantal projecten gemaakt. Hierbij een foto van het project en een link naar de website van mijn collega's!





















Alanna:











Wat zijn er super leuke projecten gemaakt he! Ze zijn allemaal stuk voor stuk prachtig ! 

Bestellen: 
Heb je vragen over mijn project en/of de Stampin' Up! producten die ik hiervoor heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. 

YCCI kit bestellen:
Voor het volgende kwartaal kun je nog bestellen t/m 4 januari 2021. De kit kost € 17,50 en dit is inclusief de verzendkosten in een brievenbusdoosje met Track & Trace. Wil je de kit bestellen? Klik dan hier om naar het bestelformulier te gaan. 

Ik wens je een hele fijne dag toe en graag tot een volgende keer!

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten