vrijdag 18 december 2020

Samen de Stamp Along Workshop Thuis-Editie 2 uitpakken - Stampin' Up!

Sinds kort kun je bij mij de Stamp Along Workshop Thuis-Editie bestellen. Ik krijg heel vaak de vraag wat er nu precies in dit pakket zit. Dit is elke maand anders, maar ik hoop dat je bij het zien van dit filmpje wel een idee krijgt. 


Naast dat je een goed gevuld Stampin' Up! producten pakket ontvangt, ontvang je van mij ook een werkbeschrijving van alle 5 de projecten. En naast deze beschrijving ontvang je per project ook nog een stap voor stap video tutorial.
 
Lijkt het jou ook leuk om thuis mijn workshop te volgen? Bestel dan nu de Stamp Along Workshop Thuis-Editie #3. Dit pakket zal in het teken staan van de Lots of Heart bundle. We blikken vast vooruit op Valentijn. De projecten die wij zullen maken, zullen niet alleen bestemd zijn voor je grote liefde, maar deze projecten kun je ook heel goed sturen naar of geven aan anderen die je lief vindt zoals je kinderen, familie, vrienden, buren en ga zo maar door. Uiteraard probeer ik de projecten ook zo neutraal mogelijk te houden, zodat je ze zelfs kunt gebruiken voor verjaardagen. Heel veelzijdig dus. 

Het pakket kost € 22,50 inclusief verzending t.w.v. € 4,=. Kom je het pakket bij mij thuis ophalen? Dan hoef je uiteraard geen verzendkosten te betalen en kost het pakket € 18,50. 

Klik op onderstaande link om het pakket te bestellen. 

Bestelformulier: https://forms.gle/p1BJiRgAzWb9hcjAA


Heb je nog vragen en/of opmerkingen? Stuur dan een mailtje naar danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. 

Heel veel stempelplezier!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten